Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snoek(L) vs Tuna
#8
(12-May-2026, 02:21 PM)Niels van der Wal schreef: Ik vermoed dat een velomobiel geen impuls aankoop is. Hierop zal de bestelprocedure ingesteld zijn. Zowel bij Intercitybike als bij Velomobiel was deze prettig. Maar misschien is het raar dat ik graag contact heb over wat ik koop en moet ik meer vertrouwen op m'n impulsen.

Niels, weloverwogen, van der Wal

Al mijn fietsen zijn impuls, al helemaal de Velayo.. 
Maar laat staan ik gebruik dat breincelletje wat ergens in mijn hoofd aan het rollenbollen is. dan zou ik graag info willen, direct, ik wil niet eerst mailen of bellen en dan hopen dat ik reactie krijg. Elan bijvoorbeeld reageert niet op mailtjes (ondertussen 6 jaar verder en ik heb nog steeds geen 26" Raptobike fork  Cry )

ICB heeft gewoon een duidelijk website, het geeft precies wat je zoekt, en als je dan nog steeds vragen heb dan kan je contact opnemen. En dan weet je ook wat je wilt vragen in plaats van shotgunspray aan vragen 30x heen en weer. Zit Ymte ook niet op te wachten (al zal die wel moeten als die een fiets wilt verkopen) 
Velomobileworld had dit vroeger ook, nu is de website zo in elkaar gezet dat het je zoekend houd, eerst hier heen, dan daar heen, geen duidelijke prijzen mits de occasions of de fietsen op voorraad.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 11:14 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door LigfietsWilsum - 12-May-2026, 12:25 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 12-May-2026, 12:27 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 01:22 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 01:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Niels van der Wal - 12-May-2026, 02:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 12-May-2026, 02:43 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door ZoefZoef - 12-May-2026, 02:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hoekie - 12-May-2026, 03:19 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 12-May-2026, 04:28 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 06:21 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 08:01 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 08:48 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 12-May-2026, 08:49 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 12-May-2026, 09:04 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 12-May-2026, 09:15 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Bobslee - 12-May-2026, 10:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door mvdriel - 12-May-2026, 09:52 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Tijanus - 12-May-2026, 10:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Gideonaut - 13-May-2026, 01:44 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Jeroen S - 13-May-2026, 07:51 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 09:58 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 12:10 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 12:11 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Atrike - 13-May-2026, 12:17 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 13-May-2026, 01:35 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 13-May-2026, 04:37 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Arend-Jan - 14-May-2026, 07:31 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 12:06 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 07:50 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 14-May-2026, 10:08 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door blokdoorn - 13-May-2026, 05:08 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Hardloper - 13-May-2026, 06:26 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 04:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 04:46 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 13-May-2026, 06:54 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Willeke_IGKT - 14-May-2026, 10:22 AM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 01:05 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door 365cycle - 14-May-2026, 06:47 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Frutsel - 14-May-2026, 09:00 PM
RE: Snoek(L) vs Tuna - door Wim -de roetsende - 14-May-2026, 09:07 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM