Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha 7
#10
Mijn Mango is na al zijn upgrades een stuk zijwindgevoeliger dan voorheen. Vreemd... Verder rijdt hij wel een stuk strakker en kan ik echt veel sneller een bocht om met de straffere en verlaagde veren.

Maar uiteraard is dit behoorlijk off topic  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 22-May-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 22-May-2019, 09:57 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 22-May-2019, 11:06 PM
RE: Alpha 7 - door GerDilven - 08-Aug-2022, 06:45 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 23-May-2019, 07:05 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 23-May-2019, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 23-May-2019, 12:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 23-May-2019, 11:00 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 26-May-2019, 11:28 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 09:33 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 27-May-2019, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 10:29 PM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 27-May-2019, 11:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 28-May-2019, 03:46 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 28-May-2019, 07:34 AM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 28-May-2019, 09:06 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2019, 07:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 04-Jun-2019, 10:47 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 11:33 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2019, 03:44 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 07:07 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Jul-2019, 11:35 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2019, 12:11 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 01:53 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 08-Jul-2019, 07:29 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 08-Jul-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 11:01 PM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 05-Nov-2020, 10:27 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 12:11 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 01:36 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 09-Jul-2019, 09:48 AM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 05:41 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 08:19 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 10-Jul-2019, 12:35 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 29-Sep-2019, 01:21 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2019, 03:08 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 14-Dec-2019, 03:56 PM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 15-Dec-2019, 07:36 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 08:28 AM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 18-Jan-2020, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 15-Dec-2019, 11:38 PM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 08:49 AM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 09:01 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:11 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:17 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:19 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:25 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:31 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:51 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 05-Nov-2020, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Nov-2020, 12:05 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 06-Nov-2020, 12:53 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 25-Feb-2021, 11:27 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 25-Feb-2021, 06:33 PM
RE: Alpha 7 - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2022, 01:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM