08-May-2026, 10:57 PM
(08-May-2026, 10:29 PM)365cycle schreef: In de Strada zal dat idd beter gaan! Je kan met een Tuna ook zonder wielkappen rijden maar ik vind het toch een beetje jammer
Ja, ook ik vind het jammer dat er geen spijkerbanden gemaakt worden in de "Brompton" maat, na wat beoordelingen over de Tuna gelezen te hebben had ik zin om die fiets eens te proberen, maar als er geen spikes voor te krijgen zijn houdt het daar al op........Jammer, dat was hetzelfde in 2015, toen ik de DF teste, die fiets paste als een oude jas en reed super, maar de 42-406 spijkerbanden waren te breed voor de wielkasten, dus daar stopte het ook al.......En ook de ICB 4 wieler komt nu met 349 wielen, dus zelfde verhaal...
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42


