|
Welk model is dit?
|
Berichten: 11
Topics: 1
Lid sinds: May 2026
Bedankt: 10
18 x bedankt in 11 berichten
(08-May-2026, 03:12 PM)Gideonaut schreef: Succes! ik vond het zelf niet fijn fietsen, ook erg zwaar en stroperig. Maar het is wel een mooi en interessant speeltje!
wordt nogal een klus. ik zie net een scheurtje in de naaf van het achterwiel. hopleijk kan ik het in de komende maanden oplossen
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|