06-May-2026, 10:35 PM
(06-May-2026, 10:22 PM)365cycle schreef:(06-May-2026, 03:26 PM)Arend-Jan schreef: Ja, dat is een logische plek, voor een fiets met een serviceluik bovenop de neusYes, zonder voorderailleur is het wel makkelijker![]()
In de Limo ligt hij op dezelfde plek:![]()
In een DF kan dit dus trouwens ook!
Maar 10 schroefjes duurt wel even...

