06-May-2026, 03:26 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-May-2026, 03:28 PM door Arend-Jan.)
Ja, dat is een logische plek, voor een fiets met een serviceluik bovenop de neus
In de Limo ligt hij op dezelfde plek:
https://ligfietsers.nl/thread-600-post-7...l#pid74704
In de Limo ligt hij op dezelfde plek:
https://ligfietsers.nl/thread-600-post-7...l#pid74704

