Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 compact?
#30
Op je eigen benen kun je meer vertrouwen dan op de NS, zullen we maar denken. In een uithoek van het land is de trein eigenlijk niet echt een zinnige optie als je ook een snelle fiets hebt. Station Arnhem ( ik heb maar even een station gepakt om de trein te matsen.) Is met het openbaar vervoer vanaf hier op z'n snelst in 1 uur 20 minuten te doen, in pure reistijd. Maar als ik nu om 22.15 weg zou willen gaat de eerste bus om 22.57 en ben ik dan om 00.28 daar op het station. Dus 2 uur en een kwartier... Wat me weer terugbrengt bij het punt dat ik liever op mijn eigen benen dan de NS vertrouw.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
M5 compact? - door Bob Hagendijk - 28-Feb-2025, 10:10 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 28-Feb-2025, 10:54 PM
RE: M5 compact? - door Josligfiets - 01-Mar-2025, 12:19 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2025, 12:22 AM
RE: M5 compact? - door martinus - 01-Mar-2025, 01:33 AM
RE: M5 compact? - door Josligfiets - 01-Mar-2025, 07:36 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2025, 08:14 AM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 09:55 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 01-Mar-2025, 10:33 AM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 11:19 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 01-Mar-2025, 11:54 AM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 02:12 PM
RE: M5 compact? - door martinus - 01-Mar-2025, 12:02 PM
RE: M5 compact? - door Hoekie - 01-Mar-2025, 12:55 PM
RE: M5 compact? - door Josligfiets - 01-Mar-2025, 04:13 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 01-Mar-2025, 05:50 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 26-Apr-2026, 11:50 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 27-Apr-2026, 12:12 AM
RE: M5 compact? - door Jeroen S - 27-Apr-2026, 10:59 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 27-Apr-2026, 10:38 PM
RE: M5 compact? - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2026, 10:53 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 27-Apr-2026, 11:02 PM
RE: M5 compact? - door martinus - 28-Apr-2026, 09:21 AM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 10:08 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 28-Apr-2026, 02:44 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 03:12 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 28-Apr-2026, 04:23 PM
RE: M5 compact? - door Niels van der Wal - 28-Apr-2026, 05:08 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 04:51 PM
RE: M5 compact? - door Jeroen S - 28-Apr-2026, 10:20 PM
RE: M5 compact? - door Lopopodium - 28-Apr-2026, 10:23 PM
RE: M5 compact? - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2026, 10:39 PM
RE: M5 compact? - door Roepers - 29-Apr-2026, 08:25 AM
RE: M5 compact? - door martinus - 01-May-2026, 08:36 AM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 07-Jun-2026, 09:35 PM
RE: M5 compact? - door Hardloper - 07-Jun-2026, 09:39 PM
RE: M5 compact? - door ZoefZoef - 07-Jun-2026, 09:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM