Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toet toet!!
#18
Ik heb over het algemeen genoeg aan 2x kort claxoneren op afstand. Vaak kijkt de persoon die aan de linkerkant rijdt dan om (en gaat slingeren).
Soms is een 2e keer 2x iets langer claxoneren nodig. Daarna hou ik de claxon ingedrukt totdat er genoeg ruimte is.

De claxon van de DF klinkt een stuk feller dan die van de Bülk, en levert beter resultaat.

Neemt niet weg dat ik regelmatig mensen uitmaak voor vrucht van de Quercus Robur...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie , gideon , TimSch


Berichten in dit topic
Toet toet!! - door TimSch - 08-Apr-2026, 12:17 PM
RE: Toet toet!! - door Willeke_IGKT - 08-Apr-2026, 12:26 PM
RE: Toet toet!! - door Bianca F - 08-Apr-2026, 12:29 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 12:42 PM
RE: Toet toet!! - door Hardloper - 08-Apr-2026, 12:49 PM
RE: Toet toet!! - door Tijanus - 08-Apr-2026, 12:50 PM
RE: Toet toet!! - door qv-tester - 08-Apr-2026, 12:56 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 01:10 PM
RE: Toet toet!! - door Oliver - 08-Apr-2026, 01:29 PM
RE: Toet toet!! - door Lopopodium - 08-Apr-2026, 01:42 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 03:14 PM
RE: Toet toet!! - door TimSch - 08-Apr-2026, 04:54 PM
RE: Toet toet!! - door Wim -de roetsende - 08-Apr-2026, 05:25 PM
RE: Toet toet!! - door Kapitein Bosui - 08-Apr-2026, 06:09 PM
RE: Toet toet!! - door 365cycle - 08-Apr-2026, 06:15 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 06:53 PM
RE: Toet toet!! - door benparke - 08-Apr-2026, 07:05 PM
RE: Toet toet!! - door Frutsel - 08-Apr-2026, 09:02 PM
RE: Toet toet!! - door Fietsbennie - 08-Apr-2026, 09:22 PM
RE: Toet toet!! - door Jeroen S - 09-Apr-2026, 08:03 AM
RE: Toet toet!! - door 365cycle - 09-Apr-2026, 09:10 PM
RE: Toet toet!! - door Fietsbennie - 09-Apr-2026, 09:03 PM
RE: Toet toet!! - door Willeke_IGKT - 09-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Toet toet!! - door Boyd Maduro - 09-Apr-2026, 11:26 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 10-Apr-2026, 09:09 PM
RE: Toet toet!! - door Jeroen S - 10-Apr-2026, 11:00 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 14-Apr-2026, 05:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM