Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toet toet!!
#17
Ik vind de fietsetiquette nogal gebrekkig in een land dat bekendstaat om zijn fietscultuur. Fietsers hebben moeite om rechtdoor te rijden, ze hebben geen spiegels om inhalend verkeer in de gaten te houden, en als er een groep is, verspreiden ze zich over het pad alsof ze de enigen zijn die op een mooie dag fietsen. Meestal werkt mijn claxon wel. Soms moet ik zelfs 'hallo' roepen om hun aandacht te trekken. Het is allemaal zo inefficiënt. Ik probeer te doen alsof het gewoon Duitse toeristen zijn die niet weten wat ze met zulke mooie fietspaden aan moeten. Dat maakt me niet minder geïrriteerd, maar het past wel bij de Duitse woorden die ik in mezelf mompel.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch , PieterTrapt


Berichten in dit topic
Toet toet!! - door TimSch - 08-Apr-2026, 12:17 PM
RE: Toet toet!! - door Willeke_IGKT - 08-Apr-2026, 12:26 PM
RE: Toet toet!! - door Bianca F - 08-Apr-2026, 12:29 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 12:42 PM
RE: Toet toet!! - door Hardloper - 08-Apr-2026, 12:49 PM
RE: Toet toet!! - door Tijanus - 08-Apr-2026, 12:50 PM
RE: Toet toet!! - door qv-tester - 08-Apr-2026, 12:56 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 01:10 PM
RE: Toet toet!! - door Oliver - 08-Apr-2026, 01:29 PM
RE: Toet toet!! - door Lopopodium - 08-Apr-2026, 01:42 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 03:14 PM
RE: Toet toet!! - door TimSch - 08-Apr-2026, 04:54 PM
RE: Toet toet!! - door Wim -de roetsende - 08-Apr-2026, 05:25 PM
RE: Toet toet!! - door Kapitein Bosui - 08-Apr-2026, 06:09 PM
RE: Toet toet!! - door 365cycle - 08-Apr-2026, 06:15 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 06:53 PM
RE: Toet toet!! - door benparke - 08-Apr-2026, 07:05 PM
RE: Toet toet!! - door Frutsel - 08-Apr-2026, 09:02 PM
RE: Toet toet!! - door Fietsbennie - 08-Apr-2026, 09:22 PM
RE: Toet toet!! - door Jeroen S - 09-Apr-2026, 08:03 AM
RE: Toet toet!! - door 365cycle - 09-Apr-2026, 09:10 PM
RE: Toet toet!! - door Fietsbennie - 09-Apr-2026, 09:03 PM
RE: Toet toet!! - door Willeke_IGKT - 09-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Toet toet!! - door Boyd Maduro - 09-Apr-2026, 11:26 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 10-Apr-2026, 09:09 PM
RE: Toet toet!! - door Jeroen S - 10-Apr-2026, 11:00 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 14-Apr-2026, 05:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM