Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toet toet!!
#9
Ik toeter meestal een A (morse: kort-lang), als ik dan al op het fietspad rij. Als het even kan, ga ik liever de weg op.

Wat betreft slechthorendheid zou ik als ervaringsdeskundige wel wat kunnen toelichten. Maar om het simpel te houden, hou je het er maar op dat met toenemende ouderdom a) het onderscheiden van geluiden moeilijker wordt en b) de hoge tonen als eerste 'verdwijnen'. Dat maakt het één en ander wellicht al wat beter verklaarbaar, als je toeter/bel door ouderen (45-50+) minder snel wordt opgemerkt.
Groetjes uit het Zuiden,

Oliver.

Mango 90 - KMX Tornado - Sinner Spirit - Quattrovelo 122
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch


Berichten in dit topic
Toet toet!! - door TimSch - 08-Apr-2026, 12:17 PM
RE: Toet toet!! - door Willeke_IGKT - 08-Apr-2026, 12:26 PM
RE: Toet toet!! - door Bianca F - 08-Apr-2026, 12:29 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 12:42 PM
RE: Toet toet!! - door Hardloper - 08-Apr-2026, 12:49 PM
RE: Toet toet!! - door Tijanus - 08-Apr-2026, 12:50 PM
RE: Toet toet!! - door qv-tester - 08-Apr-2026, 12:56 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 01:10 PM
RE: Toet toet!! - door Oliver - 08-Apr-2026, 01:29 PM
RE: Toet toet!! - door Lopopodium - 08-Apr-2026, 01:42 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 03:14 PM
RE: Toet toet!! - door TimSch - 08-Apr-2026, 04:54 PM
RE: Toet toet!! - door Wim -de roetsende - 08-Apr-2026, 05:25 PM
RE: Toet toet!! - door Kapitein Bosui - 08-Apr-2026, 06:09 PM
RE: Toet toet!! - door 365cycle - 08-Apr-2026, 06:15 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 08-Apr-2026, 06:53 PM
RE: Toet toet!! - door benparke - 08-Apr-2026, 07:05 PM
RE: Toet toet!! - door Frutsel - 08-Apr-2026, 09:02 PM
RE: Toet toet!! - door Fietsbennie - 08-Apr-2026, 09:22 PM
RE: Toet toet!! - door Jeroen S - 09-Apr-2026, 08:03 AM
RE: Toet toet!! - door 365cycle - 09-Apr-2026, 09:10 PM
RE: Toet toet!! - door Fietsbennie - 09-Apr-2026, 09:03 PM
RE: Toet toet!! - door Willeke_IGKT - 09-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Toet toet!! - door Boyd Maduro - 09-Apr-2026, 11:26 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 10-Apr-2026, 09:09 PM
RE: Toet toet!! - door Jeroen S - 10-Apr-2026, 11:00 PM
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 14-Apr-2026, 05:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM