, 12:50 PM
Mijn claxon bleek ook 'te vrolijk' (commentaren als "oh, ik dacht al, wat is dat voor vogeltje"), dus ik heb deze fietsbel (of een kloon) sinds kort in gebruik. Niet op 12 V maar met eigen accu, en wel 5 geluidjes (ook een tring-tring-fietsbel) maar voldoet iets beter dan de vorige (vooral in pweep-pweep-ik-ben-een-merkwaardig-stille-brommer-stand).
Minpuntje: Snoertje tussen knopje en claxon is aan de korte kant, dus ik heb de claxon zelf nu aan de onderkant tiller zitten. Oftewel: ik hoor hem zelf ook/vooral heel goed, en met gesloten kap (doe ik niet zo vaak) kan ik me voorstellen dat de verhouding doof/opgemerkt worden ongunstig(er) wordt.
Minpuntje: Snoertje tussen knopje en claxon is aan de korte kant, dus ik heb de claxon zelf nu aan de onderkant tiller zitten. Oftewel: ik hoor hem zelf ook/vooral heel goed, en met gesloten kap (doe ik niet zo vaak) kan ik me voorstellen dat de verhouding doof/opgemerkt worden ongunstig(er) wordt.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'