Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Canu
#11
(29-Mar-2026, 01:35 PM)Hardloper schreef: De kleur combo vind ik echt trouwens ook echt iets voor de echte jeugdige rijders. Maar hebben ze plannen om meer Canu’s te gaan verkopen? En zo ja worden er nieuwe body’s gelamineerd of is het gewoon een eenmalige iets waarbij beide partijen er voordeel bij hebben ?
Deze fiets is vooral gebouwd om wat rondslingerende onderdelen mee op te maken. Ik weet niet welke kant project Guppy op gaat.

(29-Mar-2026, 01:35 PM)Hardloper schreef: Vind het trouwens echt wel net een DF-S. Mocht je Uk te groot worden, dan moet ik maar eens met mijn loopmaatje naar je toe. Het zou leuk zijn als ze dan de Canu gaat besturen. Of is 1,50 te klein voor de Canu?
1.50m past zeker. Iets kleiner denk ik ook nog wel. In de breedte is er overigens heel veel ruimte over, de fiets zou voor de aero veel kleiner kunnen. In dit geval vind ik de extra ruimte voor de ervaring van m'n uk juist wel prettig; geen krappe zit, en bij een eventuele aanrijding is er veel ruimte om materiaal in te laten vervormen.
Het gaat overigens nog wel even duren voor de uk 1.80m is hoor Big Grin Dan maar eens kijken of we deze niet ook willen bewaren. Z'n eerste (12 inch) rechtop fietsje hebben we ook nog Smile
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , Bianca F


Berichten in dit topic
Ervaringen met de Canu - door 365cycle - 28-Mar-2026, 08:03 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Wim -de roetsende - 28-Mar-2026, 08:11 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Hardloper - 28-Mar-2026, 08:11 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Gideonaut - 28-Mar-2026, 08:25 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 09:39 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door 365cycle - 28-Mar-2026, 08:40 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door ZoefZoef - 28-Mar-2026, 10:11 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Bobslee - 29-Mar-2026, 12:18 AM
RE: Ervaringen met de Canu - door blokdoorn - 29-Mar-2026, 12:31 AM
RE: Ervaringen met de Canu - door Hardloper - 29-Mar-2026, 01:35 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door 365cycle - 29-Mar-2026, 02:23 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Hardloper - 29-Mar-2026, 03:38 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Willeke_IGKT - 29-Mar-2026, 03:32 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door 365cycle - 29-Mar-2026, 06:00 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Jeroen S - 29-Mar-2026, 08:59 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door Frutsel - 29-Mar-2026, 11:42 PM
RE: Ervaringen met de Canu - door 365cycle - 30-Mar-2026, 11:26 AM
RE: Ervaringen met de Canu - door Frutsel - 30-Mar-2026, 11:57 AM
RE: Ervaringen met de Canu - door 365cycle - 30-Mar-2026, 01:33 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM