09-May-2019, 05:09 PM
Het is een keuze, zoals alles in het leven. En keuzes maak je zelf. Ook ik heb een medisch probleem achter me, waarvan ik als sporter, gezonde eter, zeer matige drinker en gebruiker van de "groene sportschool" geen last van dacht te krijgen. Toch heb ik, gelukkig net voor een infarct, een stent geplaatst gekregen.
Ik zal geen elektrische hulpaandrijving op mijn fietsen nemen zolang ik dat niet denk nodig te hebben om vooruit te komen, dit ten gunste van mijn gezondheid, mijn prestatiedrang en ijdelheid . Maar als welke handicap dan ook overwonnen kan worden met hulp van een elektromotor en een batterij, dan gun ik hen die dat aangaat deze vorm van bewegen.
Ik zal geen elektrische hulpaandrijving op mijn fietsen nemen zolang ik dat niet denk nodig te hebben om vooruit te komen, dit ten gunste van mijn gezondheid, mijn prestatiedrang en ijdelheid . Maar als welke handicap dan ook overwonnen kan worden met hulp van een elektromotor en een batterij, dan gun ik hen die dat aangaat deze vorm van bewegen.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)