De Quest XS is behoorlijk wat moderner en daardoor sneller dan een standaard Quest, zeker zonder toerkap. De grotere muts schijnt daar de oorzaak van te zijn.
Maar inderdaad, de latere modellen die je noemt zijn sneller (al twijfel ik of het veel scheelt met een GT).
Dat een gewone Quest (Saukki had geen XS, maar een gewone Carbon) sneller is dan de beide ontwerpen van Eggert Buelk geloof ik bijvoorbeeld echt niet. Kan alleen als er heftig getuned is aan de Quest, zoals Wim Schermer vroeger deed.
Maar inderdaad, de latere modellen die je noemt zijn sneller (al twijfel ik of het veel scheelt met een GT).
(4 uren geleden)Hardloper schreef: 1. Quest + Racing hood 141Maar dit is heel moeilijk zo te meten/vergelijken. Dat moet echt onder gelijke omstandigheden en met dezelfde setup.
2. Milan SL MK 7 + BM Hood 149
3. Buelk + Everyday hood 154
4. QV Head In 173
Dat een gewone Quest (Saukki had geen XS, maar een gewone Carbon) sneller is dan de beide ontwerpen van Eggert Buelk geloof ik bijvoorbeeld echt niet. Kan alleen als er heftig getuned is aan de Quest, zoals Wim Schermer vroeger deed.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.