2 uren geleden
Ik mijn ketting heb gemeten en geconstateerd dat hij in orde is. De Waterlandse Liggers hadden voorafgaand aan de rit van vandaag en meet sessie met uitleg, dus nu kan ik ook mijn andere fietsen controleren.
Ik daarna in Edam met de groep geluncht heb, inclusief twee leden die om verschillende redenen ook niet mee gefietst hadden.
Ik dankzij de wind heerlijk en behoorlijk snel naar Edam gefietst had.
Ik ondanks de wind zonder al te veel moeite naar huis gefietst heb, wel balen van de regen in mijn gezicht.
Het vanavond wel lekker fietsweer was waardoor die ruim 10 km extra niet zwaar viel.
Ik vandaag 114 km gefietst heb waardoor de weekstand op ruim 170 uitkwam en waarbij ik vandaag al boven de 7500 km sinds 22 maart vorig jaar nog zat.
Ik daarna in Edam met de groep geluncht heb, inclusief twee leden die om verschillende redenen ook niet mee gefietst hadden.
Ik dankzij de wind heerlijk en behoorlijk snel naar Edam gefietst had.
Ik ondanks de wind zonder al te veel moeite naar huis gefietst heb, wel balen van de regen in mijn gezicht.
Het vanavond wel lekker fietsweer was waardoor die ruim 10 km extra niet zwaar viel.
Ik vandaag 114 km gefietst heb waardoor de weekstand op ruim 170 uitkwam en waarbij ik vandaag al boven de 7500 km sinds 22 maart vorig jaar nog zat.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,