Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wintertraining 2026
#32
Niels welke vermogen dacht je dan dat je trapte en welke cranklengte had je opgeven en in welke reed je daadwerkelijk?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Wintertraining 2026 - door Cygnus - 22-Oct-2025, 01:24 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 22-Oct-2025, 02:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 06-Jan-2026, 03:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 06-Jan-2026, 08:53 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 12-Jan-2026, 01:06 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Dharm2004 - 12-Jan-2026, 01:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2026, 10:10 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 12-Jan-2026, 11:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Bob Hagendijk - 12-Jan-2026, 10:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 12-Jan-2026, 11:12 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 12-Jan-2026, 11:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 12-Jan-2026, 11:29 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 10:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2026, 11:07 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 11:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 01:34 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 14-Jan-2026, 07:15 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 02:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 14-Jan-2026, 07:03 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 09-Feb-2026, 12:35 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 09-Feb-2026, 03:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door de Boer - 09-Feb-2026, 09:04 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 10-Feb-2026, 10:27 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 10-Feb-2026, 10:40 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Frutsel - 10-Feb-2026, 12:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 10-Feb-2026, 01:58 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 10-Feb-2026, 07:36 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 14-Feb-2026, 12:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Feb-2026, 06:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 15-Feb-2026, 04:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 16-Feb-2026, 09:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 05:51 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 15-Feb-2026, 11:00 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 11:08 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Feb-2026, 08:25 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 16-Feb-2026, 09:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 05-Mar-2026, 09:33 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 12:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 01:45 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 02:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 02:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Jeroen S - 10-Mar-2026, 08:44 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 12:57 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 11-Mar-2026, 01:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 01:13 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 01:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 02:37 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 02:49 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 11-Mar-2026, 07:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 15-Mar-2026, 12:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Mar-2026, 02:28 PM
RE: Wintertraining 2026 - door LigfietsWilsum - 16-Mar-2026, 01:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 16-Mar-2026, 01:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Mar-2026, 04:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM