Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speling achterwiel - doorrijden?
#37
Heb ik aan de fietsenmaker gevraagd. Hij vertelde me dat je dat op de lager niet kan voelen. Alleen als het in een wiel ingebouwd is.
Ik had de drie oude lagers niet meegenomen (om ze niet per ongeluk door elkaar te halen)
Mocht er weer speling komen en een extra 0. mm opvulring lost het niet op, dan haal ik (de aanbevolen) 10ml groen Loctite 638.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 03:35 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Willeke_IGKT - 07-Sep-2025, 04:04 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 04:05 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 07-Sep-2025, 04:44 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door blokdoorn - 07-Sep-2025, 04:56 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 07-Sep-2025, 05:49 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Gideonaut - 07-Sep-2025, 06:31 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 06:45 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door datakneder - 07-Sep-2025, 07:06 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 07-Sep-2025, 08:01 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 07-Sep-2025, 10:00 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 08-Sep-2025, 07:32 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 08-Sep-2025, 07:59 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 08-Sep-2025, 12:37 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 08-Sep-2025, 03:52 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2025, 07:46 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 08-Sep-2025, 10:46 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 09-Sep-2025, 07:36 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 09-Sep-2025, 08:47 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door twilwel - 09-Sep-2025, 09:33 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Sjoerd-p - 09-Sep-2025, 09:09 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 17-Sep-2025, 01:31 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 17-Sep-2025, 03:11 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door TimSch - 17-Sep-2025, 05:37 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 17-Sep-2025, 06:25 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Boyd Maduro - 17-Sep-2025, 07:11 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 17-Sep-2025, 07:59 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 26-Sep-2025, 07:38 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 08-Feb-2026, 09:48 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 14-Feb-2026, 08:46 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Jeroen S - 15-Feb-2026, 12:44 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 15-Feb-2026, 02:02 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 15-Feb-2026, 02:38 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 15-Feb-2026, 03:14 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 15-Feb-2026, 03:38 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 15-Feb-2026, 03:58 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 16-Feb-2026, 08:18 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 16-Mar-2026, 04:07 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Arend-Jan - 16-Mar-2026, 06:42 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door melle z - 16-Mar-2026, 06:47 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Arend-Jan - 17-Mar-2026, 10:10 PM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door 365cycle - 19-Mar-2026, 12:01 AM
RE: Speling achterwiel - doorrijden? - door Hoekie - 24-Mar-2026, 11:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM