Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remmerij
#67
De remreiniger bij mij kwam van de action, misschien dat dat het probleem was. Spiritus is eigenlijk gewoon alcohol met een kleurtje en een beetje viezigheid zodat je niet in de verleiding komt.

Als je dat draaipuntje los maakt en het schroefje een eindje los draait, dan kun je het asje schuiven. Daar kun je dan voorzichtig een drupje op doen. Ik heb een druppelflesje naaimachine olie gebruikt.

Olie op de remblokken is inderdaad niet goed. Een remheveltje wat blijft hangen omdat het draaipunt te stroef loopt terwijl je net een sprintje wilt inzetten om voor die auto's de overkant van de 80 weg te bereiken is echter ook niet heel fijn.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinus , Marten


Berichten in dit topic
Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 11:24 AM
RE: Remmerij - door LigfietsWilsum - 19-Jan-2026, 11:37 AM
RE: Remmerij - door AndredeBoer - 07-Feb-2026, 04:39 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 19-Jan-2026, 11:52 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 12:07 PM
RE: Remmerij - door LigfietsWilsum - 19-Jan-2026, 12:12 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 19-Jan-2026, 12:14 PM
RE: Remmerij - door blokdoorn - 19-Jan-2026, 12:45 PM
RE: Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 12:52 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 19-Jan-2026, 01:03 PM
RE: Remmerij - door Willeke_IGKT - 19-Jan-2026, 01:13 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 19-Jan-2026, 01:28 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 19-Jan-2026, 01:34 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 19-Jan-2026, 02:26 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 19-Jan-2026, 06:08 PM
RE: Remmerij - door benparke - 19-Jan-2026, 06:36 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 19-Jan-2026, 08:02 PM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2026, 08:58 PM
RE: Remmerij - door GHOOGEN - 20-Jan-2026, 01:15 AM
RE: Remmerij - door benparke - 20-Jan-2026, 12:00 AM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 20-Jan-2026, 08:50 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 26-Jan-2026, 11:57 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 27-Jan-2026, 12:32 AM
RE: Remmerij - door Boyd Maduro - 27-Jan-2026, 01:57 AM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 27-Jan-2026, 08:30 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 27-Jan-2026, 09:49 AM
RE: Remmerij - door Peter de Rond - 27-Jan-2026, 10:48 AM
RE: Remmerij - door Tijanus - 27-Jan-2026, 11:28 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 27-Jan-2026, 02:12 PM
RE: Remmerij - door TimSch - 31-Jan-2026, 06:00 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 01-Feb-2026, 12:31 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 08:37 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 02-Feb-2026, 02:38 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 02-Feb-2026, 05:44 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 03-Feb-2026, 01:19 AM
RE: Remmerij - door Hardloper - 03-Feb-2026, 10:34 AM
RE: Remmerij - door Frutsel - 03-Feb-2026, 12:53 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 03-Feb-2026, 04:49 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 02-Feb-2026, 06:22 PM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 03-Feb-2026, 07:21 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 03-Feb-2026, 01:19 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 03-Feb-2026, 10:10 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 03-Feb-2026, 10:27 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 04-Feb-2026, 08:21 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 03-Feb-2026, 10:43 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 03-Feb-2026, 11:50 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 03-Feb-2026, 10:52 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 08:59 AM
RE: Remmerij - door Willeke_IGKT - 04-Feb-2026, 11:18 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 04-Feb-2026, 11:42 AM
RE: Remmerij - door Frutsel - 04-Feb-2026, 01:55 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 04-Feb-2026, 05:48 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 10:27 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 05-Feb-2026, 09:00 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 06-Feb-2026, 10:51 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 12:39 AM
RE: Remmerij - door 365cycle - 07-Feb-2026, 01:50 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 05:13 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 07-Feb-2026, 11:21 PM
RE: Remmerij - door AndredeBoer - 11-Feb-2026, 11:42 AM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 11-Feb-2026, 05:45 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 09-Feb-2026, 12:53 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 09-Feb-2026, 04:04 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 09-Feb-2026, 10:30 PM
RE: Remmerij - door JarnoH - 11-Feb-2026, 11:51 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 12-Feb-2026, 11:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM