Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wintertraining 2026
#27
(10-Feb-2026, 01:58 PM)Boyd Maduro schreef: Maar toen hadden ze ook vlak voor ons aan met een derny gereden, wat een stank Doh .
Ja, daar kunnen ze beter een velonaut voor inzetten Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Wintertraining 2026 - door Cygnus - 22-Oct-2025, 01:24 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 22-Oct-2025, 02:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 06-Jan-2026, 03:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 06-Jan-2026, 08:53 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 12-Jan-2026, 01:06 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Dharm2004 - 12-Jan-2026, 01:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2026, 10:10 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 12-Jan-2026, 11:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Bob Hagendijk - 12-Jan-2026, 10:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 12-Jan-2026, 11:12 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 12-Jan-2026, 11:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 12-Jan-2026, 11:29 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 10:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2026, 11:07 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 11:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 01:34 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 14-Jan-2026, 07:15 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 02:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 14-Jan-2026, 07:03 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 09-Feb-2026, 12:35 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 09-Feb-2026, 03:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door de Boer - 09-Feb-2026, 09:04 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 10-Feb-2026, 10:27 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 10-Feb-2026, 10:40 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Frutsel - 10-Feb-2026, 12:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 10-Feb-2026, 01:58 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 10-Feb-2026, 07:36 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 14-Feb-2026, 12:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Feb-2026, 06:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 15-Feb-2026, 04:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 16-Feb-2026, 09:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 05:51 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 15-Feb-2026, 11:00 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 11:08 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Feb-2026, 08:25 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 16-Feb-2026, 09:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 05-Mar-2026, 09:33 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 12:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 01:45 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 02:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 02:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Jeroen S - 10-Mar-2026, 08:44 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 12:57 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 11-Mar-2026, 01:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 01:13 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 01:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 02:37 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 02:49 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 11-Mar-2026, 07:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 15-Mar-2026, 12:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Mar-2026, 02:28 PM
RE: Wintertraining 2026 - door LigfietsWilsum - 16-Mar-2026, 01:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 16-Mar-2026, 01:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Mar-2026, 04:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM