Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vermogensmeter: enkel of dubbel?
#34
(07-Feb-2026, 10:21 PM)Hoekie schreef: Edit: Heb verder gezocht en wat aan chatgpt gevraagd. Advies is een 1 graden wedge op rechts en cleat iets naar binnen.
Dat ga ik eerst proberen. Als iemand een aanvulling heeft, hoor ik die nog altijd graag.
De betere fietsschoenenwinkel of bikefitter bellen kan de moeite zijn.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro


Berichten in dit topic
Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 31-Jan-2026, 10:06 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 31-Jan-2026, 01:11 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 31-Jan-2026, 02:41 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door blokdoorn - 31-Jan-2026, 06:26 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Arend-Jan - 31-Jan-2026, 03:34 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 01:08 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Tijanus - 31-Jan-2026, 04:08 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 31-Jan-2026, 05:16 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 31-Jan-2026, 06:04 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 31-Jan-2026, 06:29 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 31-Jan-2026, 06:15 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 31-Jan-2026, 09:01 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 31-Jan-2026, 09:45 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 31-Jan-2026, 11:22 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Josligfiets - 31-Jan-2026, 11:33 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 01-Feb-2026, 12:57 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 01-Feb-2026, 10:42 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 01-Feb-2026, 12:15 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door NielsKo - 01-Feb-2026, 04:36 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door ZoefZoef - 01-Feb-2026, 04:56 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 01-Feb-2026, 09:45 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door ZoefZoef - 01-Feb-2026, 11:50 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Frutsel - 01-Feb-2026, 06:51 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 02-Feb-2026, 01:35 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 06-Feb-2026, 08:47 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 06-Feb-2026, 09:36 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 12:41 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 06-Feb-2026, 10:18 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 07-Feb-2026, 10:21 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 07-Feb-2026, 11:30 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 08-Feb-2026, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM