04-Feb-2026, 04:17 PM
Ik kwam vanmiddag op de hei een wandelaar tegen die belangstellend vroeg op wat voor ligfiets ik reed. Ze had ooit zelf een lowracer (Fujin) en schreef vroeger artikeltjes voor het ligfietsblad. Ook haar ouders reden vroeger beide op een ligfiets, haar vader had er zelf een gebouwd.

