Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oosten van het land?
#49
(23-Apr-2019, 03:34 PM)Fietsbennie schreef:
(23-Apr-2019, 02:34 PM)Roef Veerman schreef: 27 april wordt er vanuit Nijmegen de oranjetocht gereden. We verzamelen om 9.30 uur  en vertrekken om 10.30 uur bij Johan en Mieke aan de Waldeck Pyrmontsingel 18. Maar het lusje wat we rijden gaat wel langs de bovenkant van de waal richting Gendt. Maar mocht je er zin in hebben om je route aan te passen ben je van harte welkom om een stuk mee te fietsen. De route staat hier gepubliceerd.

Ik hoop het op de 26ste te gaan. Niet op de 27ste...

Ah okee, verkeerd begrepen, ik dacht dat je de nacht van 26 wilde starten dus 27 in de buurt was daardoor. Misschien kan ik de 26e wel een stukje mee fietsen. Maar dat ligt eraan hoe ik me voel. Ik heb in principe een rustdag. Dus plan niets van tevoren. Als je me een uurtje (of 2) van tevoren laat weten dat je langs Nijmegen komt. Dan kan het zijn dat ik wel even aanhaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Oosten van het land? - door elnuar - 16-Oct-2017, 02:55 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2017, 10:05 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 05-Nov-2017, 10:45 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 05-Nov-2017, 11:10 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 06-Nov-2017, 10:09 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 06-Nov-2017, 11:29 AM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 06-Nov-2017, 10:14 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 06-Nov-2017, 11:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 07-Nov-2017, 10:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 07-Nov-2017, 10:31 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 12-May-2018, 09:55 PM
RE: Oosten van het land? - door Coen__ - 12-Aug-2018, 10:04 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 12-Aug-2018, 10:06 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 10:58 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:39 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 13-May-2018, 08:45 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:49 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 14-May-2018, 07:22 AM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 09-Jul-2018, 12:04 AM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 09-Jul-2018, 06:41 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 09-Jul-2018, 12:09 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 09-Jul-2018, 12:58 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 09-Jul-2018, 04:32 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 10-Jul-2018, 06:19 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 09-Jul-2018, 11:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 10-Jul-2018, 07:18 AM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 10-Jul-2018, 08:57 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 11-Jul-2018, 08:25 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 11-Jul-2018, 08:41 PM
RE: Oosten van het land? - door Bert_Rijssen - 11-Jul-2018, 09:33 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 15-Jul-2018, 04:57 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 16-Jul-2018, 11:38 AM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 16-Jul-2018, 12:18 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 17-Jul-2018, 12:13 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 16-Jul-2018, 01:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 16-Jul-2018, 04:25 PM
RE: Oosten van het land? - door elnuar - 17-Jul-2018, 02:17 PM
RE: Oosten van het land? - door ErikvanD - 18-Jul-2018, 07:45 AM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 07-Aug-2018, 09:02 AM
RE: Oosten van het land? - door edberg02 - 08-Aug-2018, 07:29 PM
RE: Oosten van het land? - door ErikvanD - 08-Aug-2018, 08:16 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 08-Aug-2018, 09:07 PM
RE: Oosten van het land? - door ErikvanD - 08-Aug-2018, 09:35 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 11:51 AM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 23-Apr-2019, 12:31 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 12:40 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 23-Apr-2019, 02:34 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 03:34 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 23-Apr-2019, 03:54 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Apr-2019, 04:26 PM
RE: Oosten van het land? - door Roef Veerman - 23-Apr-2019, 10:21 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Oct-2022, 01:35 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 23-Oct-2022, 02:46 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 23-Oct-2022, 08:15 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 29-Oct-2022, 05:16 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 29-Oct-2022, 05:49 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 29-Oct-2022, 05:53 PM
RE: Oosten van het land? - door Fietsbennie - 29-Oct-2022, 06:13 PM
RE: Oosten van het land? - door Lopopodium - 29-Oct-2022, 06:25 PM
RE: Oosten van het land? - door Jeroen S - 12-Nov-2022, 11:58 PM
RE: Oosten van het land? - door Wim -de roetsende - 13-Nov-2022, 02:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM