Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vermogensmeter: enkel of dubbel?
#2
Ik zou zeggen, ga voor dubbele. Want dan heb je een betrouwbaarder beeld van beide voeten. Als je het dan toch doet, ga dan voor de dubbele meting.

Zelf heb ik dubbele, de Garmin's. Maar deze heb je nu trouwens ook in batterijen. Ergens vervloek ik dat ik met batterijen heb. Aan de andere kant, ze gaan best wel wat Km's mee. Maar is wel een verschil tussen ons.
Jij gebruikt je VM dagelijks en ik neem hem minder vaak mee. Dus als je vaak de vermogens meters gebruikt. Dan wil je het gewoon opladen. Zodat je geen gedoe hebt met batterijen verwisselen. Maar ik denk dat apparaten die je minder vaak gebruikt, dat die geschikter zijn voor een accu.

Ik heb een fluor loophesje met batterijen, simpele batterijen CR2032 ofzo. En die doet het gewoon wanneer ik hem wil gebruiken. Desnoods andere batterijen in en gaan met de banaan. Maar die met accu loopt volgens mij altijd iets leeg, dan moet je veel meer opletten dat de accu voldoende vol blijft en dat doe je minder met producten die je niet dagelijks gebruikt.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 31-Jan-2026, 10:06 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 31-Jan-2026, 01:11 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 31-Jan-2026, 02:41 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door blokdoorn - 31-Jan-2026, 06:26 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Arend-Jan - 31-Jan-2026, 03:34 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 01:08 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Tijanus - 31-Jan-2026, 04:08 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 31-Jan-2026, 05:16 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 31-Jan-2026, 06:04 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 31-Jan-2026, 06:29 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 31-Jan-2026, 06:15 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 31-Jan-2026, 09:01 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 31-Jan-2026, 09:45 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 31-Jan-2026, 11:22 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Josligfiets - 31-Jan-2026, 11:33 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 01-Feb-2026, 12:57 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 01-Feb-2026, 10:42 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 01-Feb-2026, 12:15 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door NielsKo - 01-Feb-2026, 04:36 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door ZoefZoef - 01-Feb-2026, 04:56 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 01-Feb-2026, 09:45 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door ZoefZoef - 01-Feb-2026, 11:50 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Frutsel - 01-Feb-2026, 06:51 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 02-Feb-2026, 01:35 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door TimSch - 06-Feb-2026, 08:47 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 06-Feb-2026, 09:36 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 12:41 AM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 06-Feb-2026, 10:18 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hoekie - 07-Feb-2026, 10:21 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door Hardloper - 07-Feb-2026, 11:30 PM
RE: Vermogensmeter: enkel of dubbel? - door 365cycle - 08-Feb-2026, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM