(8 uren geleden)benparke schreef: Precies. Ik denk dat ik dat niet duidelijk genoeg heb uitgelegd in mijn bericht.Volgens mij was het wel al duidelijk, maar nu is het nóg duidelijker
(4 uren geleden)Lopopodium schreef: Je bent niet de enigeZeker niet idd. Ik heb door mijn werk een behoorlijk internationaal netwerk, er is mij door diverse Amerikanen informatie gevraagd over verhuizen specifiek naar Nederland. Ze vragen mij dat dan natuurlijk omdat ik hier woon. Als je bedenkt dat de rest mogelijk een ander land in Europa bedacht heeft om naartoe te verhuizen, dan zou het best weleens kunnen dat zo'n 80% van de mensen die ik via werk in de VS ken overweegt om te verkassen.
Die mensen zijn zonder uitzonderingen goed betaalde beroepsbevolking. Als ze Trump nog tien jaar aan de macht laten hebben we het voortaan over vroeger, toen de VS een wereldmacht was.
Die tien jaar noem ik trouwens niet zomaar. Ik weet dat hij formeel nog maar zo'n 3 jaar president mag zijn, maar ik heb er geen vertrouwen in dat hij zich daar ook aan gaat houden.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.