Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remmerij
#17
(19-Jan-2026, 08:02 PM)Arend-Jan schreef: Ik weet niet hoe de remkabels in jouw Milan lopen, maar je kan eens kijken of een route met minder bochten een optie is voor jouw fiets. Kijk eens af hoe het in een Snoek zit, zou ik zeggen.

Mijn groen/zwarte DF remde echt slecht. Toen heeft Peter de route van de remkabels aangepast. Het verschil is spectaculair.

De remmen bijten nu echt flink. Het zijn 90mm remmen en ik kan er echt hard mee remmen en ik kan ze ook laten blokkeren.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch , 365cycle , Hoekie


Berichten in dit topic
Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 11:24 AM
RE: Remmerij - door LigfietsWilsum - 19-Jan-2026, 11:37 AM
RE: Remmerij - door AndredeBoer - 07-Feb-2026, 04:39 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 19-Jan-2026, 11:52 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 12:07 PM
RE: Remmerij - door LigfietsWilsum - 19-Jan-2026, 12:12 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 19-Jan-2026, 12:14 PM
RE: Remmerij - door blokdoorn - 19-Jan-2026, 12:45 PM
RE: Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 12:52 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 19-Jan-2026, 01:03 PM
RE: Remmerij - door Willeke_IGKT - 19-Jan-2026, 01:13 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 19-Jan-2026, 01:28 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 19-Jan-2026, 01:34 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 19-Jan-2026, 02:26 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 19-Jan-2026, 06:08 PM
RE: Remmerij - door benparke - 19-Jan-2026, 06:36 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 19-Jan-2026, 08:02 PM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2026, 08:58 PM
RE: Remmerij - door GHOOGEN - 20-Jan-2026, 01:15 AM
RE: Remmerij - door benparke - 20-Jan-2026, 12:00 AM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 20-Jan-2026, 08:50 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 26-Jan-2026, 11:57 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 27-Jan-2026, 12:32 AM
RE: Remmerij - door Boyd Maduro - 27-Jan-2026, 01:57 AM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 27-Jan-2026, 08:30 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 27-Jan-2026, 09:49 AM
RE: Remmerij - door Peter de Rond - 27-Jan-2026, 10:48 AM
RE: Remmerij - door Tijanus - 27-Jan-2026, 11:28 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 27-Jan-2026, 02:12 PM
RE: Remmerij - door TimSch - 31-Jan-2026, 06:00 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 01-Feb-2026, 12:31 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 08:37 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 02-Feb-2026, 02:38 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 02-Feb-2026, 05:44 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 03-Feb-2026, 01:19 AM
RE: Remmerij - door Hardloper - 03-Feb-2026, 10:34 AM
RE: Remmerij - door Frutsel - 03-Feb-2026, 12:53 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 03-Feb-2026, 04:49 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 02-Feb-2026, 06:22 PM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 03-Feb-2026, 07:21 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 03-Feb-2026, 01:19 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 03-Feb-2026, 10:10 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 03-Feb-2026, 10:27 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 04-Feb-2026, 08:21 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 03-Feb-2026, 10:43 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 03-Feb-2026, 11:50 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 03-Feb-2026, 10:52 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 08:59 AM
RE: Remmerij - door Willeke_IGKT - 04-Feb-2026, 11:18 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 04-Feb-2026, 11:42 AM
RE: Remmerij - door Frutsel - 04-Feb-2026, 01:55 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 04-Feb-2026, 05:48 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 10:27 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 05-Feb-2026, 09:00 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 06-Feb-2026, 10:51 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 12:39 AM
RE: Remmerij - door 365cycle - 07-Feb-2026, 01:50 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 05:13 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 07-Feb-2026, 11:21 PM
RE: Remmerij - door AndredeBoer - 11-Feb-2026, 11:42 AM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 11-Feb-2026, 05:45 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 09-Feb-2026, 12:53 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 09-Feb-2026, 04:04 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 09-Feb-2026, 10:30 PM
RE: Remmerij - door JarnoH - 11-Feb-2026, 11:51 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 12-Feb-2026, 11:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM