Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remmerij
#7
Zie dat ook als grootste gevaar van velomobiel rijden: maar aannemen dat er niets van rechts komt om niet opnieuw te hoeven optrekken. 1x een bijna gehad, en ja, dat was de schuld van de automobilist die gezien voorrangssituatie zowiezo had moeten stoppen om te kijken of er fietsers aankomen, en ja dat had ook bij een gewone fiets net zo fout kunnen gaan, want een hoge heg belemmerde het zicht. Maar toch, is voorkomen en anticiperen beter door op dit soort plekken al bij voorbaat voor lagere snelheden te kiezen.
Voordeel van bekende route is dat je precies weet waar de risico’s zijn bij een onbekende route realiseer je je dat vaak net iets te laat.
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT , Bobslee


Berichten in dit topic
Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 11:24 AM
RE: Remmerij - door LigfietsWilsum - 19-Jan-2026, 11:37 AM
RE: Remmerij - door AndredeBoer - 07-Feb-2026, 04:39 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 19-Jan-2026, 11:52 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 12:07 PM
RE: Remmerij - door LigfietsWilsum - 19-Jan-2026, 12:12 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 19-Jan-2026, 12:14 PM
RE: Remmerij - door blokdoorn - 19-Jan-2026, 12:45 PM
RE: Remmerij - door TimSch - 19-Jan-2026, 12:52 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 19-Jan-2026, 01:03 PM
RE: Remmerij - door Willeke_IGKT - 19-Jan-2026, 01:13 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 19-Jan-2026, 01:28 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 19-Jan-2026, 01:34 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 19-Jan-2026, 02:26 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 19-Jan-2026, 06:08 PM
RE: Remmerij - door benparke - 19-Jan-2026, 06:36 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 19-Jan-2026, 08:02 PM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2026, 08:58 PM
RE: Remmerij - door GHOOGEN - 20-Jan-2026, 01:15 AM
RE: Remmerij - door benparke - 20-Jan-2026, 12:00 AM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 20-Jan-2026, 08:50 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 26-Jan-2026, 11:57 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 27-Jan-2026, 12:32 AM
RE: Remmerij - door Boyd Maduro - 27-Jan-2026, 01:57 AM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 27-Jan-2026, 08:30 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 27-Jan-2026, 09:49 AM
RE: Remmerij - door Peter de Rond - 27-Jan-2026, 10:48 AM
RE: Remmerij - door Tijanus - 27-Jan-2026, 11:28 AM
RE: Remmerij - door TimSch - 27-Jan-2026, 02:12 PM
RE: Remmerij - door TimSch - 31-Jan-2026, 06:00 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 01-Feb-2026, 12:31 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 08:37 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 01-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 02-Feb-2026, 02:38 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 02-Feb-2026, 05:44 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 03-Feb-2026, 01:19 AM
RE: Remmerij - door Hardloper - 03-Feb-2026, 10:34 AM
RE: Remmerij - door Frutsel - 03-Feb-2026, 12:53 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 03-Feb-2026, 04:49 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 02-Feb-2026, 06:22 PM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 03-Feb-2026, 07:21 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 03-Feb-2026, 01:19 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 03-Feb-2026, 10:10 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 03-Feb-2026, 10:27 PM
RE: Remmerij - door PlantageBohémien - 04-Feb-2026, 08:21 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 03-Feb-2026, 10:43 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 03-Feb-2026, 11:50 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 03-Feb-2026, 10:52 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 08:59 AM
RE: Remmerij - door Willeke_IGKT - 04-Feb-2026, 11:18 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 04-Feb-2026, 11:42 AM
RE: Remmerij - door Frutsel - 04-Feb-2026, 01:55 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 04-Feb-2026, 05:48 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 10:27 PM
RE: Remmerij - door 365cycle - 05-Feb-2026, 09:00 PM
RE: Remmerij - door Tijanus - 06-Feb-2026, 10:51 PM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 12:39 AM
RE: Remmerij - door 365cycle - 07-Feb-2026, 01:50 AM
RE: Remmerij - door Arend-Jan - 07-Feb-2026, 05:13 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 07-Feb-2026, 11:21 PM
RE: Remmerij - door AndredeBoer - 11-Feb-2026, 11:42 AM
RE: Remmerij - door Wim -de roetsende - 11-Feb-2026, 05:45 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 09-Feb-2026, 12:53 PM
RE: Remmerij - door Hardloper - 09-Feb-2026, 04:04 PM
RE: Remmerij - door alpenvelomobiel - 09-Feb-2026, 10:30 PM
RE: Remmerij - door JarnoH - 11-Feb-2026, 11:51 PM
RE: Remmerij - door Jeroen S - 12-Feb-2026, 11:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM