Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
QV 171 te koop
#24
(28-Nov-2025, 12:11 PM)Dharm2004 schreef: Gefeliciteerd, wat ik cool vind is dat je geen remparachute nodig heb, gewoon de kap open doen en dan slinkt je snelheid al ;-)
Dat valt denk ik nog wel tegen, vooral qua stabiliteit. Heb het getest!  Shy  

Lang geleden ging ik met mijn gezin en QV+ op pad ging naar Frankrijk. De fiets stond op de dakdragers op onze toen nieuwe auto - ik had mijn fijne, grote Peugeot net ingeruild op een Skoda CitiGo, een model wat de gemiddelde autoliefhebber wegluis zou noemen. Ik fietste veel meer en wilde dat zo houden, dus die grote, luxe snelwegcruiser was gewoon niet meer nodig.
We zaten op de snelweg (lekker tempootje erin, 110 km/h op de teller) toen er een motorrijder naast ons bleef rijden, mijn aandacht trok en naar boven aan het wijzen was.
Ik dacht "Ja, velomobiel, ik weet het - kijk nou maar voor je", en wuifde hem weg, maar nadat hij hoofdschuddend verder reed bekroop me toch het gevoel dat er misschien iets los zat ofzo. De auto voelde ook gewoon een beetje wiebelig, wat gevoelig voor wind ofzo.

Bij de eerstvolgende afslag dus maar even van de snelweg af, uitgestapt, en... de kap stond open Big Grin

Nadat ik 'm dicht geklapt had, en gefixeerd met tie-wraps, voelde de auto ook direct beter Tongue 
En ze zijn best stevig, er was niets stuk of krom.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
QV 171 te koop - door benparke - 04-Sep-2025, 08:39 AM
RE: QV 171 te koop - door Lopopodium - 04-Sep-2025, 12:56 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 10:15 AM
RE: QV 171 te koop - door Niels van der Wal - 20-Oct-2025, 11:14 AM
RE: QV 171 te koop - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 12:22 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 02:50 PM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 20-Oct-2025, 03:01 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 04:56 PM
RE: QV 171 te koop - door blokdoorn - 20-Oct-2025, 07:51 PM
RE: QV 171 te koop - door Willeke_IGKT - 20-Oct-2025, 09:08 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 10:54 PM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 21-Oct-2025, 12:29 AM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 01-Nov-2025, 12:16 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 27-Nov-2025, 01:06 AM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 27-Nov-2025, 01:24 AM
RE: QV 171 te koop - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2025, 07:26 AM
RE: QV 171 te koop - door Atrike - 28-Nov-2025, 10:20 AM
RE: QV 171 te koop - door Willeke_IGKT - 28-Nov-2025, 11:11 AM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 28-Nov-2025, 11:27 AM
RE: QV 171 te koop - door Dharm2004 - 28-Nov-2025, 12:11 PM
RE: QV 171 te koop - door Hardloper - 28-Nov-2025, 05:34 PM
RE: QV 171 te koop - door 365cycle - 22-Dec-2025, 12:59 PM
RE: QV 171 te koop - door Wim -de roetsende - 22-Dec-2025, 01:09 PM
RE: QV 171 te koop - door Boyd Maduro - 22-Dec-2025, 06:32 PM
RE: QV 171 te koop - door Veloquest - 28-Nov-2025, 06:02 PM
RE: QV 171 te koop - door blokdoorn - 28-Nov-2025, 07:51 PM
RE: QV 171 te koop - door qv-tester - 22-Dec-2025, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM