Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FlooW zit/ligfiets
#22
(11-Dec-2025, 08:42 AM)Jeroen S schreef: Met iets langere boutjes en kleine onderleg ringetjes past een bredere ketting misschien ook wel tussen de plaatjes. Het eraf lopen komt waarschijnlijk omdat de ketting dan anders beweegt als het tandwiel. Kan ook zijn dat ie gewoon te slap hangt, zat er ook iets van een veer in die Kettingspanner? Die ben je nu dan kwijt, dat lijkt me niet ideaal. Al weet ik niet hoe die achteras en kettingloop eruit ziet.
Dat armpje van die kettingspanner was eigenlijk te kort waardoor hij tegen de aandrijfnaaf stoot,  vandaag heb ik een nieuwe lange arm gemaakt met 2 kogelkoppen, die arm moet onder de aandrijfnaaf door, en dan aan de anderekant door de kettingrol die ik gemaakt heb, de aandrijfketting omhoog drukken, dat ziet er nu goed uit, ik moet alleen nog twee geschikte veren vinden, dat is een beter systeem, want nu kan ik de veerspanning instellen.
Probleem is dat ik weinig ruimte heb, doordat ik de stoel lager heb gezet, als je begint denkje dat er ruimte genoeg is, maar nu moet ik zoeken naar ruimte.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 05-Jan-2023, 09:36 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2023, 09:24 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 06-Jan-2023, 10:14 AM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 11:56 AM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 07-Feb-2023, 12:07 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 03:26 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door Bob Hagendijk - 07-Feb-2023, 04:48 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door 365cycle - 07-Feb-2023, 05:09 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 07-Feb-2023, 07:14 PM
RE: FlooW zit/ligfiets opgehaald - door sjefke - 08-Feb-2023, 12:06 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Lopopodium - 08-Feb-2023, 12:17 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door sjefke - 08-Feb-2023, 10:29 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Feb-2023, 04:18 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 19-Feb-2023, 08:58 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 25-Oct-2025, 09:16 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Dec-2025, 03:12 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door Jeroen S - 11-Dec-2025, 08:42 AM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 11-Dec-2025, 08:07 PM
RE: FlooW zit/ligfiets - door PlantageBohémien - 22-Feb-2026, 05:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM