omdat ik voor het eerst écht ben aangereden, oke, niet door een auto maar toch best hard. Hard genoeg dat de flevoracer zijn staart zijn neus vervangde. ik wilde afslaan en had haaientanden, uit de richting die ik wenste te fietsen kwam een man aangefietst, na het passeren van een geledebus spinde mijn voorwiel kort dus ik bleef even stilstaan om me te herpakken. Op mijn eigen weghelft botst die fietser met volle vaart met zijn voorwiel mijn (fantastische carbon) staart. De flevo draait zich om en ik glij mee, ik roep na de harde knal van mijn lichtgewicht klankkast nog iets wat niet te herhalen valt en lig dus op de weg. Door de fietser en een omstander zijn ik en de fiets opgetild, dat voelde een beetje sukkelig maar natuurlijk erg vriendelijk dat ze dat deden. De fietser vraagt of ik pijn heb, ik zeg gehaast nee want ik moet eerst de flevoracer controleren. gelukkig geen schade zoals ik toen zag. Ik had nog niks verwijtends gezegd tegen de man of ik hoorde het volgende: Tsja dat zwarte ding steekt wel erg ver uit achter je fiets. Wat een onzin! het zal nog geen 15cm zijn vanaf het achterwiel. Maar goed, ik zei dat ik geen schade had. hij zegt nog: zelfs je lampje doet het nog! Lekker dan, stel je voor dat de varia ook nog eens stuk was..... Hij fietste weer weg en ik kon mooi in mijn schone werkkleren de ketting weer op de tandwielen leggen. Op werk bleef ik er maar aan denken, en tijdens de stadsrit naar huis ben ik nog een keer bespuugd omdat ik voorzichtig pardon zei, in de hoop een fietser in te mogen halen! Lekker dan. Gelukkig heeft de Racer geen schade, en fietst hij verliefdmakend lekker
heb zelf alleen aardig wat hoofdpijn maar daar houd het bij op
heb zelf alleen aardig wat hoofdpijn maar daar houd het bij op