Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard
#38
(23-Nov-2025, 12:07 AM)365cycle schreef:
(22-Nov-2025, 10:05 PM)Hardloper schreef: Wat schat je*?
Die voetnoot had er inderdaad niet bij gehoeven, want voordat ik het zag staan dacht ik "70? Nee, 65" Smile  

(22-Nov-2025, 10:05 PM)Hardloper schreef: En ik denk ook wel dat ik nog meer kan gaan leveren. Ik heb heel vaak dat ik zie staan dat ik max over de 7 watt per kg kan leveren. Ik vind een cadans van 100 rpm soepeler, dan eentje van 90. Heb lang niet altijd het gevoel dat ik moet opschakelen wanneer ik bij de 110 zit. Geen idee wat dit precies voor invloed heeft op vermogen.
Wat AJ schrijft, je zal moeten wennen aan een andere beweging. Maar tenzij je enorm veel spiermassa ontwikkelt ga je wel cadans nodig hebben om vermogen te ontwikkelen. Mijn max vermogen komt er pas bij 140-150 ofzo uit. 

(22-Nov-2025, 10:05 PM)Hardloper schreef: 12,8 km/u ofzo op de 15km
Als ik het goed gok lever je dan ruim 200W.
MOVING TIME: 1:11:31
DISTANCE: 15.00 km
AVG GRADE: 0.0 %
ELEV GAIN: 14 m
STRESS: 96 RSS
AVG 239 Watt

Dit was op 1 maart.
Afgelopen september Ten Miles (16,1 km)
MOVING TIME: 1:20:28
DISTANCE: 16.30 km
AVG GRADE: 0.0 %
ELEV GAIN: 25 m
STRESS: 132 RSS
AVG: Ook 239 watt

Weekje later.
800 meter, uitwandelen, Pause,
inwandelen, 1900 meter, uitwandelen, Pause,
inwandelen, 5km, uitwandelen, Pause,
inwandelen, 10km, uitwandelen, Pause,
inwandelen, 21,1km / HM

MOVING TIME: 5:04:33
DISTANCE: 45.04 km
AVG GRADE: 0.0 %
ELEV GAIN: 176 m
STRESS: 245 RSS
AVG: 177 watt

(23-Nov-2025, 12:13 AM)Arend-Jan schreef: Liep liever langere afstanden  Smile Halve marathon vond ik eigenlijk het leukst

De Marathon hier in het zuiden, die in Eindhoven. Die is in de ochtend, s'middags is de halve. Start is zo'n 4 uur later. Dan is het leuk om te finishen voor de HM start. Die halve vind ik heel veel zwaarder, omdat dan de warmte heel goed merkbaar is. Had op een bepaald punt iets van nou wanneer ik een kortere afstand liep, dan was ik er al. En dat vond ik toen heel jammer. Dus in theorie zou ik behoorlijk lang moeten kunnen toeren met de VM.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Oliver - 21-Nov-2025, 01:30 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 13-Nov-2025, 10:28 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TheoZw - 13-Nov-2025, 01:34 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hoekie - 21-Nov-2025, 09:23 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hardloper - 23-Nov-2025, 10:48 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:50 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 09:56 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door NielsKo - 26-Feb-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 25-Feb-2026, 12:09 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 01:24 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 12:43 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 06:15 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 09:31 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 02-Mar-2026, 10:55 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 09:37 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:31 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:28 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 08:04 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 10:08 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 08-Mar-2026, 05:25 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 07-Mar-2026, 11:36 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 19-May-2026, 03:00 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 20-May-2026, 10:57 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 20-May-2026, 12:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM