Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard
#32
Nou 500 / 4 = 125 watt, laat ik nu bij lekker rijden gemiddeld tussen de 125 a 150 watt rijden. Dus dan klopt het wel dat ik een stayer ben.

Afgelopen keer :
Gem. vermogen 146 W
Max. vermogen 457 W

Vandaag:
Gem. vermogen 123 W
Max. vermogen 479 W

Ik merk ook wel, wanneer ik wat meer explosief ben geweest voor mijn doen. Als ik dan even wat rustiger aan doe, omdat het verkeer te traag is om door te karren. Dan heb ik weer barstensvol energie. Dus wanneer ik na klimmen, dan kan ik recupereren bij het omlaag rollen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Oliver - 21-Nov-2025, 01:30 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 13-Nov-2025, 10:28 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TheoZw - 13-Nov-2025, 01:34 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hoekie - 21-Nov-2025, 09:23 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hardloper - 22-Nov-2025, 06:03 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:50 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 09:56 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door NielsKo - 26-Feb-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 25-Feb-2026, 12:09 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 01:24 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 12:43 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 06:15 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 09:31 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 02-Mar-2026, 10:55 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 09:37 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:31 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:28 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 08:04 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 10:08 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 08-Mar-2026, 05:25 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 07-Mar-2026, 11:36 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 19-May-2026, 03:00 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 20-May-2026, 10:57 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 20-May-2026, 12:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM