Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard
#31
(22-Nov-2025, 10:44 AM)Hardloper schreef: Waarschijnlijk ben ik een stayer (lange afstand rijder / loper). Al kan ik ook wel enkele sec explosief zijn om 4 a 500 watt te produceren.
4 a 500 watt is voor jou explosief, ik trap met normaal optrekken vaak meer dan dat. In m'n laatste gewone woon-werkrit piekte ik 1342W en zat ik 20 seconden boven de 1000 (even mee accelereren met de auto's). En dan doe ik nog niet echt gek.
Bij duursporters met een goede conditie is het korte sprintvermogen vaak zo'n 4x het duurvermogen in W/kg, bij sprinters is het vaak een factor 7. Ik zit dicht tegen de laatste categorie.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Oliver - 21-Nov-2025, 01:30 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door 365cycle - 22-Nov-2025, 02:14 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 13-Nov-2025, 10:28 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TheoZw - 13-Nov-2025, 01:34 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hoekie - 21-Nov-2025, 09:23 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:50 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 09:56 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door NielsKo - 26-Feb-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 25-Feb-2026, 12:09 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 01:24 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 12:43 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 06:15 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 09:31 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 02-Mar-2026, 10:55 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 09:37 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:31 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:28 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 08:04 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 10:08 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 08-Mar-2026, 05:25 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 07-Mar-2026, 11:36 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 19-May-2026, 03:00 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 20-May-2026, 10:57 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 20-May-2026, 12:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM