Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard
#30
(22-Nov-2025, 11:54 AM)Wim -de roetsende schreef:
(22-Nov-2025, 10:44 AM)Hardloper schreef: Waarschijnlijk ben ik een stayer (lange afstand rijder / loper). Al kan ik ook wel enkele sec explosief zijn om 4 a 500 watt te produceren.

Misschien toch eerst eens uitproberen door gewoon te gaan fietsen, zodat je weet wat je kunt en hoe lang.

Laatst had ik een tocht gemaakt van 50km ofzo. Niet zo lang dan de meeste hier. Maar na twee uurtjes is er vaak de lol er wel weer vanaf voor mij als ik alleen ben. Had alles behalve het idee dat ik aan het einde van mijn Latijn zat. Ik weet ook heel goed hoe het is om door te moeten gaan, ook al is het erg zwaar.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Oliver - 21-Nov-2025, 01:30 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hardloper - 22-Nov-2025, 12:25 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 13-Nov-2025, 10:28 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TheoZw - 13-Nov-2025, 01:34 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hoekie - 21-Nov-2025, 09:23 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:50 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 09:56 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door NielsKo - 26-Feb-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 25-Feb-2026, 12:09 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 01:24 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 12:43 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 06:15 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 09:31 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 02-Mar-2026, 10:55 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 09:37 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:31 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:28 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 08:04 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 10:08 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 08-Mar-2026, 05:25 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 07-Mar-2026, 11:36 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 19-May-2026, 03:00 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 20-May-2026, 10:57 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 20-May-2026, 12:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM