Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard
#24
Ik heb daar al wat rondjes gereden, in de Snoek, inclusief een wedstrijdje over 5 rondjes met de "sodejuu-klim" erin en dat is echt een interessant rondje. Ik ben helemaal voor! Want het vraagt tactiek en het vermogen te doseren / je eigen (on)vermogens te kennen en dat maakt het gewoon heel interessant.

Je kan een aanloopje nemen, en dan rol je vrij vlot naar boven, maar dan moet je wel die investering vooraf kunnen doen (ronde na ronde na ronde...). Dus de beste aanpak hangt sterk af van jouw rijderstype (stayer/sprinter) en de duur van de wedstrijd  thumb
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Oliver - 21-Nov-2025, 01:30 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 13-Nov-2025, 10:28 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TheoZw - 13-Nov-2025, 01:34 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Arend-Jan - 21-Nov-2025, 09:19 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Hoekie - 21-Nov-2025, 09:23 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:50 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Feb-2026, 05:22 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 09:56 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door NielsKo - 26-Feb-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 25-Feb-2026, 12:09 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Frutsel - 25-Feb-2026, 01:24 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 25-Feb-2026, 12:43 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 06:15 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door melle z - 25-Feb-2026, 09:31 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 02-Mar-2026, 10:55 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 09:37 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:31 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 03-Mar-2026, 11:39 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 03-Mar-2026, 11:28 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 08:04 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 07-Mar-2026, 10:08 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 08-Mar-2026, 05:25 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 07-Mar-2026, 11:36 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 19-May-2026, 03:00 PM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door TimSch - 20-May-2026, 10:57 AM
RE: Wereld Kampioenschappen 2026, Sittard - door Tijanus - 20-May-2026, 12:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM