Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 LowRacer van Hans
#47
(11-Nov-2025, 09:10 PM)Jeroen S schreef: Joh ZoefZoef wat voegt dit nu allemaal toe? Ik kan me voorstellen dat je iets dwars zit met deze meneer, maar waarom moet dit privegesprek met iedereen gedeeld worden?

In mijn beleving dat je deze verkoper echt links moet laten liggen. Als je je zo opstelt ben je gewoon niet serieus als verkoper zijnde.   Maar vooral: meneer wil aandacht, krijgt aandacht. Da's toch aardig van mij?
Waarom zou je anders zo'n advertentie plaatsen?


Plus stukje vermaak ook mijnerzijds. Ik lees vaker marktplaats draadjes en vermaak me daar uitstekend mee.
En stiekem ben ik gewoon soms ook gewoon een online klootzakje op zn tijd, maar ik scheld niemand  zomaar uit.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2025, 01:28 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door datakneder - 22-Apr-2025, 01:31 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Hardloper - 22-Apr-2025, 01:44 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 22-Apr-2025, 03:57 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door datakneder - 22-Apr-2025, 04:21 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Roepers - 22-Apr-2025, 08:51 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 22-Apr-2025, 01:38 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2025, 01:47 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 22-Apr-2025, 01:50 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Gideonaut - 22-Apr-2025, 01:40 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 09:13 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 12:40 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 03:45 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 04:11 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 04:17 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 04:31 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 24-Apr-2025, 12:21 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 04:14 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door liggende daan - 24-Apr-2025, 04:14 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door liggende daan - 24-Apr-2025, 04:25 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 04:35 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door liggende daan - 24-Apr-2025, 04:37 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 04:40 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 05:05 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 05:09 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 10:06 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 10:14 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 10:19 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 10:56 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 04:48 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Roepers - 24-Apr-2025, 04:51 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 04:57 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Josligfiets - 24-Apr-2025, 06:11 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 25-Apr-2025, 07:55 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 25-Apr-2025, 08:09 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2025, 08:30 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2025, 10:05 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Hardloper - 25-Apr-2025, 10:20 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 25-Apr-2025, 02:15 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 25-Apr-2025, 08:49 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 25-Apr-2025, 03:48 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Willeke_IGKT - 10-Nov-2025, 03:00 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Gideonaut - 10-Nov-2025, 03:26 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 04:30 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 07:51 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Jeroen S - 11-Nov-2025, 09:10 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 09:22 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 12-Nov-2025, 02:48 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 12-Nov-2025, 06:06 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 12-Nov-2025, 07:20 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 12-Nov-2025, 07:31 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM