4 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(9 uren geleden)ZoefZoef schreef: Ik heb-uiteraard- je blogpost gelezen. De XL is slechts 1.5cm breder en en paar cm lager dan de non-XL. Maakt dat dan echt zoveel verschil binnenin? Op papier lijkt me dat verwaarloosbaar aan de hand van die gegevens (lengte en breedte).
Vind de zwart/witte DFXL nu iets fraaier dan de zwart/groene DF. Dr zijn mindere kleuren ervoor
4,5 cm langer en de ruimte zit vooral in een hogere body. Het gedeelte voor de smurfenmuts. Dat is echt een stuk hoger.
Als je er in zit is het verschil zeer significant. Er passen mensen in tot 2m. Er is dus echt meer ruimte.
Het is wel lengte x breedte x hoogte.
Als je een kubus van 1cm3 drie keer zo groot maakt, dan wordt deze dus 27x zo groot.
De kleine is dus 1x1x1=1cm3 en de grote is dan 3x3x3=27cm3
Zoveel is het verschil tussen de DF en de DFxl uiteraard niet. Het is een voorbeeld.
Maar dat de XL echt een stuk ruimer is is een feit. Niet zo heel veel 'groter' dus
Ik vind de zwart/witte mooi. De groen/zwarte vind ik leuk en die groene kleur past erg goed in de Achterhoek
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike

- je blogpost gelezen. De XL is slechts 1.5cm breder en en paar cm lager dan de non-XL. Maakt dat dan echt zoveel verschil binnenin? Op papier lijkt me dat verwaarloosbaar aan de hand van die gegevens (lengte en breedte).