Inmiddels wegwijs met de DF (na 2200km). Dagelijks rij ik er woon-werk verkeer mee, zelfs door Rotterdam, alleen tijdens de harde wind en regen heb ik hem laten staan. Ik ben nog op zoek naar een betere route met wat minder onoverzichtelijke kruispunten, verkeerslichten en scherpe bochten. Een van de eerste dagen had ik een wesp in de kuip, waarschijnlijk door het lucht/lampgat , die dicht gemaakt met horgaas. En een kapje op de aluminium trapas-ventilatie buis geknutseld zodat mijn kuiten gekoeld worden. Een “happende” rem schoongemaakt en de draaipunten gesmeerd, het happen lijkt verdwenen. Om in het donker beter zichtbaar te zijn en zelf af en toe ook wat bij te schijnen, een lampsteuntje op de plek van de linker spiegel gemaakt. Nog “even” terug gefietst naar ICB vanwege speling op het achterwiel, Peter heeft dat verholpen en meteen laten zien hoe je het achterwiel er uit haalt. Meteen een paar reserve bandjes retour meegenomen. En mijn topsnelheid staat op 84,5 km/u (in de Heinenoordtunnel
)
)