Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
QV 171 te koop
#8
Het probleem is niet de breedte en lengte. Het is de hoogte van de kap. Ik heb het zadel in de QV zo rechtop mogelijk staan, maar ik kan er nog steeds moeilijk doorheen kijken. De DFXL heeft ook een vrij hoge kap. Anders had ik overwogen om er deze zomer een van de vele DFXL's te kopen die te koop zijn. Als ik een velomobiel ga kopen, koop ik er een waar ik comfortabel in pas. De WAW zal veel beter voor me werken. Ik weet al dat ik door een WAW heen kan kijken.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
QV 171 te koop - door benparke - 04-Sep-2025, 08:39 AM
RE: QV 171 te koop - door Lopopodium - 04-Sep-2025, 12:56 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 10:15 AM
RE: QV 171 te koop - door Niels van der Wal - 20-Oct-2025, 11:14 AM
RE: QV 171 te koop - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2025, 12:22 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 02:50 PM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 20-Oct-2025, 03:01 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 04:56 PM
RE: QV 171 te koop - door blokdoorn - 20-Oct-2025, 07:51 PM
RE: QV 171 te koop - door Willeke_IGKT - 20-Oct-2025, 09:08 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 20-Oct-2025, 10:54 PM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 21-Oct-2025, 12:29 AM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 01-Nov-2025, 12:16 PM
RE: QV 171 te koop - door benparke - 27-Nov-2025, 01:06 AM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 27-Nov-2025, 01:24 AM
RE: QV 171 te koop - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2025, 07:26 AM
RE: QV 171 te koop - door Atrike - 28-Nov-2025, 10:20 AM
RE: QV 171 te koop - door Willeke_IGKT - 28-Nov-2025, 11:11 AM
RE: QV 171 te koop - door Gideonaut - 28-Nov-2025, 11:27 AM
RE: QV 171 te koop - door Dharm2004 - 28-Nov-2025, 12:11 PM
RE: QV 171 te koop - door Hardloper - 28-Nov-2025, 05:34 PM
RE: QV 171 te koop - door 365cycle - 22-Dec-2025, 12:59 PM
RE: QV 171 te koop - door Wim -de roetsende - 22-Dec-2025, 01:09 PM
RE: QV 171 te koop - door Boyd Maduro - 22-Dec-2025, 06:32 PM
RE: QV 171 te koop - door Veloquest - 28-Nov-2025, 06:02 PM
RE: QV 171 te koop - door blokdoorn - 28-Nov-2025, 07:51 PM
RE: QV 171 te koop - door qv-tester - 22-Dec-2025, 01:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM