Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 volt in de Quest 107
#21
(15-Oct-2025, 12:24 PM)Richard107 schreef: Waar gebruiken jullie de dashcam voor? Als er wat is, of voor content voor bv socials? 
En hoe gemonteerd? 

Voor het geval dat. Afgelopen maandag bijvoorbeeld was het letterlijk centimeterwerk of ik was vol in mijn zij gereden door een automobilist die zich niet aan de verkeersregels wenste te houden.

En natuurlijk voor filmpjes die al dan niet gepost worden, maar dat is bijzaak
Antwoord }
Bedankt door: Richard107 , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 08:28 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door ZoefZoef - 14-Oct-2025, 08:31 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:52 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 09:01 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:10 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 11:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 08:02 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 08:57 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 09:20 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 15-Oct-2025, 10:01 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:21 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:24 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:33 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 10:49 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 12:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 08:15 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 02:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 07:03 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM