Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 volt in de Quest 107
#19
Het is niet onveilig, zolang hij in goede staat is en niet wordt overladen (te vol) of te snel.
Maar áls ze stuk gaan tijdens het laden geeft dat een enorm hete brand die nauwelijks te blussen is.
Vandaar de waarschuwing. Ik gebruik zelf al een jaar of 10 zulke accu's en er is bij mij nooit iets fout gegaan, maar ik heb voor de zekerheid dus wel een stalen kistje waar ik ze in oplaad.

Als hij niet belachelijk zwaar is zou ik hem gewoon gebruiken hoor Smile

Dashcam: omdat 1x lang juridisch getouwtrek met een dame die beweerde langs de kant geparkeerd stil te staan meer dan genoeg is.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Richard107


Berichten in dit topic
12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 08:28 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door ZoefZoef - 14-Oct-2025, 08:31 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:52 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 09:01 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:10 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 11:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 08:02 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 08:57 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 09:20 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 15-Oct-2025, 10:01 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:21 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:24 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:33 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 10:49 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 12:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 08:15 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 02:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 07:03 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM