Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 volt in de Quest 107
#17
Ik heb er ook een aantal, maar gebruik bijna alleen die van 50 en van 110 Wh.
De standaard vm.nl accu is 50Wh (5Ah) en daarmee kan ik 2-3 dagen forenzen (3-5 uur, afhankelijk van dagrijverlichting/normaal licht, en heb wel altijd twee dashcam meedraaien). De Lupine koplamp is erg zuinig als het licht is, maar heeft naast dimlicht ook een grootlicht stand en dan gaat het werk vrij hard.
En de Limo heeft twee koplampen dus daar ligt meestal de 110Wh in, dan gaat hij nog erg lang mee.

In m'n camper heb ik 4S 280Ah LiFePo4 (zelfbouw, met BMS) maar die weegt bijna evenveel als mijn Snoek Tongue
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Richard107


Berichten in dit topic
12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 08:28 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door ZoefZoef - 14-Oct-2025, 08:31 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:52 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 09:01 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:10 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 11:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 08:02 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 08:57 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 09:20 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 15-Oct-2025, 10:01 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:21 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:24 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:33 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 10:49 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 12:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 08:15 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 02:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 07:03 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM