Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 volt in de Quest 107
#11
(14-Oct-2025, 11:44 PM)Richard107 schreef: Kun je hier foto’s plaatsen? Dan upload ik er eentje …

Instructie van GertBr https://ligfietsers.nl/thread-1400-post-...l#pid22501


(15-Oct-2025, 09:09 AM)Arend-Jan schreef: 5000mAh hoeft ...

Ik dacht in 5 nullen.. Ach, het is nog vroeg voor me..

Heb zelf deze https://www.eremit.de/p/12v-2ah-flacher-lifepo4-mit-bms van 200 gram. Nog niet getest maar lijkt een hele week woon-werk voldoende te zijn met altijd lichten aan. Vanwege LiFePo4 blijft ie in de velo zitten. En nog een dubbele voor langere afstanden en als reserve.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 08:28 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door ZoefZoef - 14-Oct-2025, 08:31 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 08:52 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 14-Oct-2025, 09:01 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 14-Oct-2025, 11:10 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 14-Oct-2025, 11:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 08:02 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 08:57 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 09:20 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door LigfietsWilsum - 15-Oct-2025, 10:01 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:09 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:21 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 09:24 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Hoekie - 15-Oct-2025, 09:33 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 10:49 AM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 12:24 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Frutsel - 15-Oct-2025, 08:15 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Arend-Jan - 15-Oct-2025, 02:44 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Jeroen S - 15-Oct-2025, 07:03 PM
RE: 12 volt in de Quest 107 - door Richard107 - 15-Oct-2025, 09:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM