12-Oct-2025, 07:53 PM
Ik ben nog niet helemaal hersteld van een flinke griep. Maar wel even de voorraad lekke bandjes geplakt. Ik geloof dat ik er een stuk of 8 had opgespaard. Er hangen ook nog drie stuks opgepompt omdat die misschien onterecht bij de lekke waren beland, ik vond niks. Zelfs met de leesbril erbij, die ik tegenwoordig echt nodig heb om een bandje te plakken. Van 1 heb ik afscheid genomen, zo'n extra dunne Schwalbe die al 5 plakkers had en dan zaten er nog zeker 2 nieuwe gaten in op heel verschillende plekken.
Ook nog wat gepast in de nieuwe voortas van de rechtopfiets. Daar paste mijn 10 graden slaapzak en mijn super dunne zomerslaapzak, opblaasmatje, tarp en een jas makkelijk in. Misschien komt er nog wel een gelegenheid om dat uit te proberen dit jaar.
Ook nog wat gepast in de nieuwe voortas van de rechtopfiets. Daar paste mijn 10 graden slaapzak en mijn super dunne zomerslaapzak, opblaasmatje, tarp en een jas makkelijk in. Misschien komt er nog wel een gelegenheid om dat uit te proberen dit jaar.