Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag?
(10-Oct-2025, 09:02 PM)Willeke_IGKT schreef: En verder nog wat paarden in de wei die ondertussen niet meer reageren, ik kom daar vaak langs en een van die paarden is erg nerveus.

Paarden in de wei zien zo'n vm soms als een leuke aanleiding om even lekker door de wei te rennen.

Dan briesen ze een paar keer heel hard of ze stoten heel hard lucht door de neus naar buiten. Klinkt soms best heftig, als je niet bekend bent met het fenomeen. Daarna gaat de staart in de lucht, ze bokken een paar keer en gaan ze er op hoge snelheid vandoor. Dit is geen paniek, maar spelen. Gewoon lekker even gek doen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Willeke_IGKT - 10-Apr-2023, 07:21 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 09:26 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 11-Apr-2023, 07:58 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 11-Apr-2023, 08:07 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 11-Apr-2023, 09:32 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 04:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 12-Apr-2023, 08:51 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Bacchus - 12-Apr-2023, 02:00 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 10:49 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 12-Apr-2023, 08:58 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 12-Apr-2023, 09:53 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hoekie - 12-Apr-2023, 02:29 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door baron062 - 15-Apr-2023, 03:04 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 15-Apr-2023, 09:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 16-Apr-2023, 11:36 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 05-Feb-2024, 09:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 05-Feb-2024, 10:02 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 06-Feb-2024, 12:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Piet K - 07-Feb-2024, 08:28 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 06-Feb-2024, 01:03 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Veloquest - 06-Feb-2024, 03:15 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 06-Feb-2024, 04:40 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 07-Feb-2024, 08:04 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lig-hen - 07-Feb-2024, 09:21 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 07-Feb-2024, 01:00 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 08-Feb-2024, 02:33 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:17 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 27-Sep-2024, 05:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door TimSch - 27-Sep-2024, 05:34 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Fietsbennie - 27-Sep-2024, 09:16 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 27-Sep-2024, 09:25 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Aernout - 29-Sep-2024, 10:33 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 29-Sep-2024, 03:43 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 29-Sep-2024, 03:58 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door JanBurp - 29-Sep-2024, 05:08 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door TimSch - 29-Sep-2024, 05:23 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Fietsbennie - 28-Feb-2025, 09:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Tom Fekkes - 28-Feb-2025, 11:06 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 03-Mar-2025, 01:25 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 18-Mar-2025, 04:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-Apr-2025, 05:47 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-Apr-2025, 06:22 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Arend-Jan - 19-Apr-2025, 06:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 19-Apr-2025, 10:35 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 20-Apr-2025, 07:36 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 20-Apr-2025, 12:23 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door ZoefZoef - 20-Apr-2025, 01:31 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 20-Apr-2025, 10:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 21-Apr-2025, 10:56 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Chepap - 25-Apr-2025, 01:51 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-May-2025, 11:16 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jun-2025, 07:43 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:48 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 06-Jul-2025, 10:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jul-2025, 05:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jul-2025, 05:42 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 08-Jul-2025, 06:13 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door De tovenaar - 01-Oct-2025, 06:11 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2025, 07:23 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 11-Oct-2025, 10:37 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 17-Oct-2025, 10:18 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 17-Oct-2025, 07:34 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 17-Oct-2025, 08:19 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 16-Nov-2025, 10:11 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 17-Nov-2025, 08:35 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 28-May-2026, 06:45 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 28-May-2026, 07:52 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 28-May-2026, 09:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM