Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB
#19
(07-Sep-2025, 03:45 AM)Vlechtje schreef:
(06-Sep-2025, 08:32 PM)Gideonaut schreef: Er komt volgende week iemand voor de Waw. M'n DF staat in de primer en heeft nog wat pinholes die ik aandacht moet geven. 
Maar een QV zou ook leuk zijn ja, misschien die van Ben, al ben ik nogal huiverig over de schade die ik op de foto's gezien heb..

Ik had op mp gereageerd op uw WAW maar was helaas te laat Sad er staat nu een blauwe opknap WAW op, alleen de verkoper reageert op alles met 'scammer geblocked' mijn eigen account is 15 jaar of ouder met alleen goede feedback, een alt account gemaakt, volkomen beleefd en netjes gebleven zelfs en een paar vrienden laten reageren maar helaas  Huh Voor diegene die deze man kan snappen, €1500,- is waar ie zegt hem voor te verkopen. Ik wil hem intussen niet eens meer als het zo moeilijk moet gaan -_-

Ps, sorry dat ik zo jullie topic binnenmopper, dat ik Gideonauts fiets gemist had of die gele WAW die ook te koop staat niet kan betalen is c'est la vie, maar mensen die iets willen verkopen maar je kan niet iets van ze kopen zijn frustrerend.  als ik morgen of vandeweek weer chill ben zal ik m'n profiel verder inrichten enzo, Ik zal denk ik vooral lurken en kennis opdoen tot ik m'n eigen fiets heb.

Deze Waw 22 staat weer te koop. Bij dezelfde handelaal waar Gideonaut zijn DF met 'transsportschade' heeft gekocht.  Zal alleen wel een stukje duurder zijn nu.. zonder dat er verder wat aan gedaan is natuurlijk. En ook dit keer met een lulverhaal erbij; hij heeft 'im zahlung genohmen'. Nee, je bent gewoon een handelaar die 'm heeft gekocht voor de handel, niet ingeruild.

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/w...0-217-1176
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Gideonaut - 06-Sep-2025, 06:17 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Hardloper - 06-Sep-2025, 08:09 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Gideonaut - 06-Sep-2025, 08:32 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Vlechtje - 07-Sep-2025, 03:45 AM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door datakneder - 07-Sep-2025, 08:59 AM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door ZoefZoef - 08-Sep-2025, 07:33 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Hardloper - 06-Sep-2025, 10:04 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door -Nico- - 07-Sep-2025, 12:03 AM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Gideonaut - 07-Sep-2025, 08:05 AM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Vlechtje - 07-Sep-2025, 12:07 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Gideonaut - 07-Sep-2025, 12:58 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Jeroen S - 07-Sep-2025, 04:33 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Gideonaut - 07-Sep-2025, 06:33 PM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door Gideonaut - 09-Sep-2025, 09:44 AM
RE: 9 - 1 = 8x een vm te koop bij ICB - door ZoefZoef - 09-Sep-2025, 10:10 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM