Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
#8
https://www.ligfiets.net/product/accesso...eunen.html

Ik ken zowel de hoofd-/neksteun van Challenge als van M5.

Die van Challenge is klein en goed te verstellen, die van M5 vind ik heel fijn.

Ik heb ook ooit een hele fijne neksteun gemaakt van een oud nummerbord. Dubbelgevouwen en op lengte gezaagd, paar gaatjes erin en vastgezet aan mijn zitje met een paar flinke plaatjes aan beide kanten van het zitje.
Aan de bovenkant had ik een stevig soort spons met daaroverheen een oud washandje bevestigd.

Mijn tip is om echt een NEKsteun te gaan gebruiken. Het steuntje zit dan onder je 'achterhoofdsbobbel' en ondersteunt je nek.
Als de steun de achterkant van je hoofd raakt, dan wordt ook echt iedere bobbel aan je hoofd doorgetrild.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Voorstellen - door Westerwolder - 11-Mar-2019, 11:23 AM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 11-Mar-2019, 12:03 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 11-Mar-2019, 12:22 PM
RE: Voorstellen - door Niels van der Wal - 11-Mar-2019, 01:27 PM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 11-Mar-2019, 12:45 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 11-Mar-2019, 04:44 PM
RE: Voorstellen - door Fietsbennie - 11-Mar-2019, 05:14 PM
RE: Voorstellen - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2019, 07:26 AM
RE: Voorstellen - door Roepers - 12-Mar-2019, 09:21 AM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 10:06 AM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 06:35 PM
RE: Voorstellen - door Roef Veerman - 12-Mar-2019, 06:49 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 07:04 PM
RE: Voorstellen - door Roef Veerman - 12-Mar-2019, 07:16 PM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 12-Mar-2019, 07:08 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 09:04 PM
RE: Voorstellen - door Roepers - 13-Mar-2019, 07:50 AM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 13-Mar-2019, 11:16 AM
RE: Voorstellen - door GertBr - 13-Mar-2019, 11:42 AM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 13-Mar-2019, 01:35 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 13-Mar-2019, 03:36 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 29-Mar-2019, 09:36 PM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 29-Mar-2019, 10:11 PM
RE: Voorstellen - door Roepers - 29-Mar-2019, 10:43 PM
RE: Voorstellen - door Lopopodium - 29-Mar-2019, 11:34 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 30-Mar-2019, 09:03 AM
RE: Voorstellen - door Lopopodium - 30-Mar-2019, 01:14 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 30-Mar-2019, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM