Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
#4
Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Toen in mijn eerste ligger kocht, een M5 Shockproof, dacht ik dat ik ook een hoofdsteun nodig had. Of beter een neksteun (een hoofdsteun geeft de trillingen onderweg alleen maar extra sterk door...). Maar toen ik hem eenmaal gemaakt had was ik al zo gewend aan het rijden zonder dat ik hem nooit gebruikt heb. Ik heb hem dus geen moment gemist. Maar dat is voor iedereen verschillend denk ik. En ligt er ook aan hoe vlak je stoel ligt, bij een hele vlakke positie kan ik me voorstellen dat je er eerder behoefte aan hebt.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Voorstellen - door Westerwolder - 11-Mar-2019, 11:23 AM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 11-Mar-2019, 12:03 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 11-Mar-2019, 12:22 PM
RE: Voorstellen - door Niels van der Wal - 11-Mar-2019, 01:27 PM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 11-Mar-2019, 12:45 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 11-Mar-2019, 04:44 PM
RE: Voorstellen - door Fietsbennie - 11-Mar-2019, 05:14 PM
RE: Voorstellen - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2019, 07:26 AM
RE: Voorstellen - door Roepers - 12-Mar-2019, 09:21 AM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 10:06 AM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 06:35 PM
RE: Voorstellen - door Roef Veerman - 12-Mar-2019, 06:49 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 07:04 PM
RE: Voorstellen - door Roef Veerman - 12-Mar-2019, 07:16 PM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 12-Mar-2019, 07:08 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 12-Mar-2019, 09:04 PM
RE: Voorstellen - door Roepers - 13-Mar-2019, 07:50 AM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 13-Mar-2019, 11:16 AM
RE: Voorstellen - door GertBr - 13-Mar-2019, 11:42 AM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 13-Mar-2019, 01:35 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 13-Mar-2019, 03:36 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 29-Mar-2019, 09:36 PM
RE: Voorstellen - door ErikvanD - 29-Mar-2019, 10:11 PM
RE: Voorstellen - door Roepers - 29-Mar-2019, 10:43 PM
RE: Voorstellen - door Lopopodium - 29-Mar-2019, 11:34 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 30-Mar-2019, 09:03 AM
RE: Voorstellen - door Lopopodium - 30-Mar-2019, 01:14 PM
RE: Voorstellen - door Westerwolder - 30-Mar-2019, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM