11-Aug-2025, 04:16 PM
Ik heb een Aygo van 15 jaar oud. Ik ga zoveel mogelijk op de fiets maar vorig jaar was hij mee op schoolreisje om de kinderen te vervoeren en dit jaar weer. Fantastisch was toen en nu weer de reactie van toevallig datzelfde jongetje dat weer in mijn auto zat en niet begreep hoe het mogelijk was om te rijden in een auto waarvan de knoppen van de gordels zijn verschoten. En dat hij een jaar later nóg niet was vervangen! (En ramen die je open moet draaien, en een slot met een sleutel en... )
Wie luxe wil kan alle onzin krijgen die hij hebben wil. Wie andere dingen belangrijk vindt maakt andere keuzes. Wat je normaal vindt is dat waar je mee opgroeit.
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen een groot deel van hun salaris uitgeven aan een auto. Voor mij is het een ding dat mij van A naar B brengt als dat echt niet handig is met fiets of OV.
Wie luxe wil kan alle onzin krijgen die hij hebben wil. Wie andere dingen belangrijk vindt maakt andere keuzes. Wat je normaal vindt is dat waar je mee opgroeit.
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen een groot deel van hun salaris uitgeven aan een auto. Voor mij is het een ding dat mij van A naar B brengt als dat echt niet handig is met fiets of OV.
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger