Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hork van de dag
(05-Aug-2025, 09:09 PM)Bob Hagendijk schreef: Is het een type auto die wat mij betreft verboden zou moeten worden? Ja...

Petitie starten om ze te gaan verbieden binnen de EU.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Hork van de dag - door 365cycle - 13-Oct-2021, 11:05 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2021, 06:26 AM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 14-Oct-2021, 10:25 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 22-Oct-2021, 02:36 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 17-Nov-2021, 09:48 PM
RE: Hork van de dag - door berth9999 - 17-Nov-2021, 10:49 PM
RE: Hork van de dag - door emgaron - 18-Nov-2021, 01:12 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 18-Nov-2021, 02:59 AM
RE: Hork van de dag - door berth9999 - 18-Nov-2021, 03:23 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 18-Nov-2021, 03:33 PM
RE: Hork van de dag - door PietV* - 18-Nov-2021, 09:34 AM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 18-Nov-2021, 10:13 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 18-Nov-2021, 11:33 AM
RE: Hork van de dag - door PietV* - 18-Nov-2021, 05:13 PM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 18-Nov-2021, 08:46 PM
RE: Hork van de dag - door Hoekie - 18-Nov-2021, 10:54 AM
RE: Hork van de dag - door Fietsbennie - 07-May-2022, 08:41 AM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 18-Nov-2021, 03:45 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 18-Nov-2021, 04:04 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 18-Nov-2021, 04:57 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 18-Nov-2021, 04:59 PM
RE: Hork van de dag - door Hoekie - 18-Nov-2021, 05:07 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 18-Nov-2021, 08:41 PM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 18-Nov-2021, 09:46 PM
RE: Hork van de dag - door Jurrien - 18-Nov-2021, 10:35 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 18-Nov-2021, 10:56 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Nov-2021, 10:30 AM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 19-Nov-2021, 08:11 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 18-Nov-2021, 10:35 PM
RE: Hork van de dag - door Hoekie - 18-Nov-2021, 11:07 PM
RE: Hork van de dag - door PietV* - 19-Nov-2021, 08:33 AM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 19-Nov-2021, 08:57 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Nov-2021, 12:03 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Nov-2021, 05:31 PM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 19-Nov-2021, 05:42 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Nov-2021, 05:54 PM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 19-Nov-2021, 06:08 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Nov-2021, 06:32 PM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 19-Nov-2021, 08:03 PM
RE: Hork van de dag - door Hoekie - 19-Nov-2021, 09:30 PM
RE: Hork van de dag - door Jurrien - 19-Nov-2021, 11:55 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 20-Nov-2021, 02:11 AM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 20-Nov-2021, 01:28 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 14-Jan-2022, 01:53 AM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 19-Jan-2022, 11:20 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2022, 11:43 PM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 20-Jan-2022, 10:01 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 20-Jan-2022, 11:39 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 22-Jan-2022, 02:49 PM
RE: Hork van de dag - door Fietsbennie - 23-Jan-2022, 09:58 AM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 23-Jan-2022, 11:38 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 23-Jan-2022, 01:10 PM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 24-Jan-2022, 09:37 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 24-Jan-2022, 03:21 PM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 24-Jan-2022, 03:32 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 24-Jan-2022, 03:39 PM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 24-Jan-2022, 03:55 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 07-Feb-2022, 12:50 PM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 07-Feb-2022, 01:17 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 07-Feb-2022, 11:46 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 07-Feb-2022, 04:25 PM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 07-Feb-2022, 04:28 PM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 07-Feb-2022, 04:35 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 07-Feb-2022, 04:50 PM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 10-Feb-2022, 09:28 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 10-Feb-2022, 11:24 AM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 10-Feb-2022, 12:41 PM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 10-Feb-2022, 01:29 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 15-Feb-2022, 09:37 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 15-Feb-2022, 09:44 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 15-Feb-2022, 09:55 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 15-Feb-2022, 10:06 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 15-Feb-2022, 10:56 PM
RE: Hork van de dag - door Fietsbennie - 16-Feb-2022, 08:40 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 16-Feb-2022, 10:29 AM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 16-Feb-2022, 10:42 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 16-Feb-2022, 11:17 AM
RE: Hork van de dag - door amararock - 16-Feb-2022, 01:16 PM
RE: Hork van de dag - door Hoekie - 16-Feb-2022, 03:43 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 16-Feb-2022, 04:23 PM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 22-Feb-2022, 11:34 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 09-May-2022, 10:36 AM
RE: Hork van de dag - door ThijsR - 10-May-2022, 11:55 AM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 10-May-2022, 08:42 PM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 10-May-2022, 08:48 PM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 10-May-2022, 08:57 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 10-May-2022, 09:37 PM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 10-May-2022, 10:02 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 10-May-2022, 10:20 PM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 10-May-2022, 11:52 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 11-May-2022, 09:04 AM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 13-May-2022, 11:32 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 14-May-2022, 12:35 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Sep-2022, 07:35 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 19-Sep-2022, 08:48 PM
RE: Hork van de dag - door berth9999 - 21-Sep-2022, 08:35 AM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 19-Sep-2022, 08:55 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 19-Sep-2022, 10:17 PM
RE: Hork van de dag - door Fietsbennie - 19-Sep-2022, 10:57 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Sep-2022, 11:16 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 20-Sep-2022, 08:10 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2022, 07:09 AM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 20-Sep-2022, 08:33 PM
RE: Hork van de dag - door Joostp - 20-Sep-2022, 11:23 PM
RE: Hork van de dag - door Roefie - 21-Sep-2022, 11:28 AM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 21-Sep-2022, 03:45 AM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 21-Sep-2022, 10:35 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 21-Sep-2022, 01:24 PM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 21-Sep-2022, 08:22 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 06-Oct-2022, 10:14 PM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 07-Oct-2022, 09:09 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 30-Oct-2022, 11:06 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 16-Jan-2023, 05:18 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 30-Jan-2023, 12:22 PM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 30-Jan-2023, 01:19 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 30-Jan-2023, 10:47 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 30-Jan-2023, 02:28 PM
RE: Hork van de dag - door melle z - 30-Jan-2023, 08:52 PM
RE: Hork van de dag - door Fietsbennie - 30-Jan-2023, 03:28 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 31-Jan-2023, 02:06 AM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 30-Jan-2023, 10:51 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 30-Jan-2023, 11:15 PM
RE: Hork van de dag - door melle z - 31-Jan-2023, 02:36 PM
RE: Hork van de dag - door Roepers - 31-Jan-2023, 01:43 PM
RE: Hork van de dag - door Roepers - 31-Jan-2023, 04:24 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 31-Jan-2023, 08:38 PM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 31-Jan-2023, 04:52 PM
RE: Hork van de dag - door Bacchus - 31-Jan-2023, 10:45 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 31-Jan-2023, 08:28 PM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 17-Mar-2023, 08:16 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 17-Mar-2023, 08:44 PM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 17-Mar-2023, 09:41 PM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 18-Mar-2023, 08:19 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 18-Mar-2023, 11:48 PM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 19-Mar-2023, 02:11 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 19-Mar-2023, 02:23 AM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 18-Mar-2023, 11:37 AM
RE: Hork van de dag - door melle z - 18-Mar-2023, 12:37 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 18-Mar-2023, 04:41 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 18-Mar-2023, 04:24 PM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 19-Mar-2023, 09:27 AM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 19-Mar-2023, 10:26 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 26-May-2023, 10:26 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 26-May-2023, 11:50 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 27-May-2023, 09:20 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 31-Jul-2025, 11:21 PM
RE: Hork van de dag - door Boyd Maduro - 01-Aug-2025, 07:35 AM
RE: Hork van de dag - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 02:09 PM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 01-Aug-2025, 03:35 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 01-Aug-2025, 05:54 PM
RE: Hork van de dag - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:13 AM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 01-Aug-2025, 01:42 PM
RE: Hork van de dag - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 01:53 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 01-Aug-2025, 02:24 PM
RE: Hork van de dag - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 02:37 PM
RE: Hork van de dag - door Tijanus - 01-Aug-2025, 02:29 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Aug-2025, 06:33 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 01-Aug-2025, 07:02 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 01-Aug-2025, 07:02 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 01-Aug-2025, 07:36 PM
RE: Hork van de dag - door Tom Fekkes - 01-Aug-2025, 07:41 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 01-Aug-2025, 07:38 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Aug-2025, 07:54 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 01-Aug-2025, 08:40 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Aug-2025, 11:54 PM
RE: Hork van de dag - door ZoefZoef - 02-Aug-2025, 12:38 AM
RE: Hork van de dag - door Tijanus - 02-Aug-2025, 12:40 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 02-Aug-2025, 01:07 AM
RE: Hork van de dag - door ZoefZoef - 02-Aug-2025, 12:52 AM
RE: Hork van de dag - door LigfietsWilsum - 05-Aug-2025, 07:12 PM
RE: Hork van de dag - door Boyd Maduro - 05-Aug-2025, 07:16 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 05-Aug-2025, 07:52 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 05-Aug-2025, 08:45 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 05-Aug-2025, 09:04 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 05-Aug-2025, 09:09 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 05-Aug-2025, 10:43 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:09 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 05-Aug-2025, 09:10 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 05-Aug-2025, 09:34 PM
RE: Hork van de dag - door datakneder - 05-Aug-2025, 09:41 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:35 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:09 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 10:20 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:32 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:43 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 10:50 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 06-Aug-2025, 08:36 AM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 06-Aug-2025, 09:55 AM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 06-Aug-2025, 10:13 AM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 06-Aug-2025, 10:41 AM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 09-Aug-2025, 07:40 PM
RE: Hork van de dag - door LigfietsWilsum - 06-Aug-2025, 11:28 AM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 06-Aug-2025, 12:11 PM
RE: Hork van de dag - door LigfietsWilsum - 06-Aug-2025, 01:17 PM
RE: Hork van de dag - door ZoefZoef - 06-Aug-2025, 03:33 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 06-Aug-2025, 04:45 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 06-Aug-2025, 07:15 PM
RE: Hork van de dag - door Joop99 - 06-Aug-2025, 07:43 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 06-Aug-2025, 07:58 PM
RE: Hork van de dag - door melle z - 07-Aug-2025, 12:02 AM
RE: Hork van de dag - door LigfietsWilsum - 06-Aug-2025, 08:46 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 06-Aug-2025, 08:55 PM
RE: Hork van de dag - door Joop99 - 13-Aug-2025, 04:37 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 06-Aug-2025, 09:32 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 07-Aug-2025, 12:42 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 07-Aug-2025, 02:36 PM
RE: Hork van de dag - door Bart Verbeek - 07-Aug-2025, 02:43 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 07-Aug-2025, 06:19 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 11-Aug-2025, 09:12 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 12-Aug-2025, 01:39 PM
RE: Hork van de dag - door Frutsel - 11-Aug-2025, 10:09 PM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 13-Aug-2025, 05:53 PM
RE: Hork van de dag - door qv-tester - 09-Oct-2025, 10:33 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 23-Oct-2025, 02:52 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 23-Oct-2025, 05:07 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 23-Oct-2025, 05:25 PM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 23-Oct-2025, 06:55 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 23-Oct-2025, 08:00 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 23-Oct-2025, 08:12 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 23-Oct-2025, 08:14 PM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 23-Oct-2025, 08:19 PM
RE: Hork van de dag - door Niels van der Wal - 24-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Hork van de dag - door -Nico- - 23-Oct-2025, 09:43 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 23-Oct-2025, 09:49 PM
RE: Hork van de dag - door Roepers - 24-Oct-2025, 09:38 AM
RE: Hork van de dag - door blokdoorn - 24-Oct-2025, 09:58 AM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 24-Oct-2025, 10:13 AM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 24-Oct-2025, 12:29 PM
RE: Hork van de dag - door Hoekie - 24-Oct-2025, 03:25 PM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 24-Oct-2025, 04:37 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 25-Oct-2025, 12:11 AM
RE: Hork van de dag - door Roepers - 25-Oct-2025, 08:30 AM
RE: Hork van de dag - door Hardloper - 25-Oct-2025, 09:02 AM
RE: Hork van de dag - door blokdoorn - 25-Oct-2025, 09:18 AM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2025, 10:18 AM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2025, 09:23 AM
RE: Hork van de dag - door Tijanus - 25-Oct-2025, 11:32 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 25-Oct-2025, 06:56 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 26-Oct-2025, 11:05 AM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2025, 01:51 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 26-Oct-2025, 05:47 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 26-Oct-2025, 06:05 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 27-Oct-2025, 08:29 AM
RE: Hork van de dag - door Willeke_IGKT - 29-Oct-2025, 04:30 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 29-Oct-2025, 09:09 PM
RE: Hork van de dag - door ZoefZoef - 29-Oct-2025, 09:38 PM
RE: Hork van de dag - door LigfietsWilsum - 29-Oct-2025, 09:43 PM
RE: Hork van de dag - door -Nico- - 29-Oct-2025, 11:14 PM
RE: Hork van de dag - door gideon - 01-Feb-2026, 05:11 PM
RE: Hork van de dag - door Bob Hagendijk - 01-Feb-2026, 11:55 AM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Feb-2026, 06:00 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 01-Feb-2026, 06:30 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 01-Feb-2026, 12:02 PM
RE: Hork van de dag - door Boyd Maduro - 01-Feb-2026, 02:18 PM
RE: Hork van de dag - door blokdoorn - 01-Feb-2026, 09:23 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 06-Apr-2026, 07:27 PM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 06-Apr-2026, 10:41 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 06-Apr-2026, 11:00 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 07-Apr-2026, 08:04 AM
RE: Hork van de dag - door Boyd Maduro - 07-Apr-2026, 11:21 AM
RE: Hork van de dag - door Coen__ - 23-May-2026, 08:50 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 07-Apr-2026, 04:39 PM
RE: Hork van de dag - door PieterTrapt - 07-Apr-2026, 09:13 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 07-Apr-2026, 11:45 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 07-Apr-2026, 06:06 PM
RE: Hork van de dag - door PieterTrapt - 08-Apr-2026, 01:52 PM
RE: Hork van de dag - door qv-tester - 07-May-2026, 10:09 AM
RE: Hork van de dag - door TvWijk - 22-May-2026, 08:37 PM
RE: Hork van de dag - door Wim -de roetsende - 22-May-2026, 09:48 PM
RE: Hork van de dag - door qv-tester - 23-May-2026, 08:25 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Jun-2026, 08:24 PM
RE: Hork van de dag - door Lopopodium - 01-Jun-2026, 08:41 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Jun-2026, 09:08 PM
RE: Hork van de dag - door Jeroen S - 01-Jun-2026, 09:10 PM
RE: Hork van de dag - door 365cycle - 01-Jun-2026, 09:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM