Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gym- / zwemlessen
#22
(04-Aug-2025, 07:09 PM)Bianca F schreef: Eettijd geldt nu als onderwijstijd. 

Nee hoor, niet altijd en overal.

(05-Aug-2025, 08:48 AM)blokdoorn schreef: Over het binnenklimaat: de huisvesting van de basisschool is vaak echt erbarmelijk, eigenlijk onbegrijpelijk dat leerkrachten hier niet massaal tegen in verzet komen. 

We komen echt wel in verzet hoor.

Als de overheid echter jaar in jaar uit bezuinigd op onderwijs. Tja, dan is er geen geld voor de verbetering van de huisvesting.

(05-Aug-2025, 11:01 AM)Frutsel schreef: Kunnen zwemmen vind ik toch wel een basisvaardigheid die gewoon op school geleerd moet worden.

En verkeersles, en lessen over pesten, en over de dode hoek van een vrachtwagen, en over obesitas, en over enz. enz.

(05-Aug-2025, 02:28 PM)ZoefZoef schreef: Ik vind dat leren ligfietsen onderdeel moet worden van het lager onderwijs. 

Tja, dat vind ik dus niet. Maar dat is waarschijnlijk geen verrassing.




Ik vind het altijd zo fijn dat iedereen een mening over onderwijs heeft en dat iedereen precies weet wat daar zou moeten gebeuren.

Als jullie nou gewoon als zij-instromer aan het werk gaan, dan worden meteen de tekorten opgelost.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }


Berichten in dit topic
Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 06:50 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 06:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:05 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:07 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:08 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:17 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 10:06 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 07:09 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 08:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 09:14 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:21 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 10:23 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 04-Aug-2025, 07:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 04-Aug-2025, 07:32 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 07:46 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:35 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Tijanus - 04-Aug-2025, 07:56 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 09:39 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 05-Aug-2025, 08:14 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:48 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Frutsel - 05-Aug-2025, 11:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 12:10 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 02:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 05-Aug-2025, 04:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:53 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 09:30 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:01 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:12 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:45 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 06-Aug-2025, 07:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM