05-Aug-2025, 08:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Aug-2025, 08:35 PM door Wim -de roetsende.)
(04-Aug-2025, 07:09 PM)Bianca F schreef: Eettijd geldt nu als onderwijstijd.
Nee hoor, niet altijd en overal.
(05-Aug-2025, 08:48 AM)blokdoorn schreef: Over het binnenklimaat: de huisvesting van de basisschool is vaak echt erbarmelijk, eigenlijk onbegrijpelijk dat leerkrachten hier niet massaal tegen in verzet komen.
We komen echt wel in verzet hoor.
Als de overheid echter jaar in jaar uit bezuinigd op onderwijs. Tja, dan is er geen geld voor de verbetering van de huisvesting.
(05-Aug-2025, 11:01 AM)Frutsel schreef: Kunnen zwemmen vind ik toch wel een basisvaardigheid die gewoon op school geleerd moet worden.
En verkeersles, en lessen over pesten, en over de dode hoek van een vrachtwagen, en over obesitas, en over enz. enz.
(05-Aug-2025, 02:28 PM)ZoefZoef schreef: Ik vind dat leren ligfietsen onderdeel moet worden van het lager onderwijs.
Tja, dat vind ik dus niet. Maar dat is waarschijnlijk geen verrassing.
Ik vind het altijd zo fijn dat iedereen een mening over onderwijs heeft en dat iedereen precies weet wat daar zou moeten gebeuren.
Als jullie nou gewoon als zij-instromer aan het werk gaan, dan worden meteen de tekorten opgelost.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike